אדיר מילר הודיע בפייסבוק: עוד 2 פרקים ל"רמזור" - וסוף

מילר: "התלבטתי ארוכות לגבי המהלך הזה, יש ימים שקמתי ככה ולמחרת התחרטתי ולמחרת שוב ככה, אך לבסוף החלטתי לסיים את פרק 'רמזור' בחיי"

רמזור  / צילום: פיני סילוק
רמזור / צילום: פיני סילוק

אדיר מילר, יוצר סדרת הטלוויזיה הפופולרית "רמזור" (בצוותא עם רן שריג), פרסם היום (ד') פייסבוק הודעה לפיה הסדרה לא תחזור לעונה חמישית.

מילר כתב: "חברים וחברות יקרים, אמנם עדיין לא הגענו לסוף העונה, נותרו עוד שני פרקים, אך אני מרגיש שהגיע הזמן לעשות סוף לחרושת השמועות. בחודשים האחרונים ניגשים אליי אנשים רבים ברחוב ושואלים מתי תהיה עוד עונה של 'רמזור'. חלקם לא שואלים אלא מצווים עליי: 'אני מקווה שאתה כבר יושב וכותב את העונה הבאה...'. יש גם את אלה שמאיימים 'דיר באלאק אתה לא עושה עוד 4 עונות לפחות...'.

"אני מביט בהם מחייך בנימוס וממשיך לדרכי. אז חברים וחברות יקרים, החלטתי שהגיע הזמן לשתף אתכם ולהגיד בקול רם וצלול את מה שאני שומר בבטן כבר חודשים רבים: העונה הנוכחית והרביעית במספר של 'רמזור' היא העונה האחרונה של הסדרה!

"התלבטתי ארוכות לגבי המהלך הזה, יש ימים שקמתי ככה ולמחרת התחרטתי ולמחרת שוב ככה, אך לבסוף החלטתי לסיים את פרק 'רמזור' בחיי.

"התחלתי את העבודה על הילד הזה שלי לפני 8 שנים. בדירתי הקטנה בגבעתיים ישבתי בלילות וכתבתי. הייתי נשוי טרי לשלי אשתי המקסימה (הייתי חייב, היא גם קוראת את זה...) בלי ילדים (יש לי כבר שלושה...) ובלי אחריות של ממש, בקיצור החיים שלי היו סילאן.

"כתבתי את מה שהצחיק אותי, בלי לחשוב יותר מדי, לא דמיינתי ולא האמנתי שהדברים האלה שאני כותב למחשב יגיעו לאן שהם הגיעו. לא חלמתי שהסדרה הקטנה שלי תזכה בפרס האמי, לא דמיינתי בחלומותיי הפרועים שהיא תימכר לארה"ב ורוסיה, ולא חשבתי שהיא תחזיק 4 עונות ותזכה לאהבה כה רבה מהקהל.

"לא חשבתי, לא דימיינתי, אבל זה קרה. האהבה הרבה שלכם ל'רמזור' אינה מובנת מאליה, ואני מרגיש אחראי לכך שאהבה זו לא תיפגם, ולכן החלטתי על הסיום. לחצים רבים הופעלו עליי על מנת להמשיך את הסדרה.

"'סדרה כל-כך מצליחה ואהובה לא מפסיקים', אומרים לי מקורביי כל הזמן, אבל דווקא בשל כך אני מרגיש שאני חייב לעשות זאת. אני מעדיף להוריד את 'רמזור' כל עוד התגובות הן 'מה? אבל למה ...?' - מאשר להוריד אותה כשהתגובות הן 'אה, יופי, הגיע זמן באמת'.

"יש משפט שמוביל אותי כל חיי, והוא 'אל תיתן להצלחה לנהל אותך'. אני מרגיש שאמנות עושים מהבטן ולא מהראש, והבטן אומרת לי כעת להמשיך הלאה. אני אמשיך ליצור, אעבוד על דברים חדשים, וכולי תפילה שהאהבה שהרעפתם על 'רמזור' ועליי תימשך גם בפרויקטים העתידיים שלי. אני מודה לכולכם על הפרגון, התמיכה והאהדה. זה ממש לא מובן מאליו בשבילי, ואני מבטיח לעבוד שוב ימים כלילות על הפרויקט הבא".

רן תלם, סמנכ"ל התוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת, מסר בתגובה: "'רמזור' החלה את דרכה בקשת לפני 8 שנים, צמחה, התפתחה והפכה לקומדיה האהובה בישראל. אנחנו מאוד אוהבים את אדיר ומצפים לפרויקטים נוספים שלו בהמשך".