AMOI N828 - סמארטפון בינוני במחיר הגיוני

היבואן פמילי לינק מתגאה במכשיר החדש ובכך שהוא מציע אותו כסמארטפון המתאים לכולם ■ "גלובס" בדק עד כמה ה-N828 יספק את המשתמש הישראלי עם תג מחיר של 1,000 שקל

ענף הסלולר מוצף ביצרני סמארטפונים קטנים, שכנראה רובנו לא שמענו עליהם. ממש לאחרונה נכנסה לארץ היצרנית הסינית AMOI. היבואן פמילי לינק מתגאה במכשיר החדש ובכך שהוא מציע אותו כסמארטפון המתאים לכולם. "גלובס" בדק עד כמה ה-N828 יספק את המשתמש הישראלי עם תג מחיר של 1,000 שקל. את המכשיר ניתן להשיג בסניפי דואר ישראל.

מסך

המסך מגיע בגודל 4.5 אינץ', האיכות בינונית ומטה ברזולוציה של 960 על 540 פיקסלים (לא HD).

חומרה

מעבד 4 ליבות במהירות 1.3 ג'יגה הרץ עם 1 ג'יגה זיכרון, מהירות התגובה שלו בינונית, אבל היא בהחלט תספק את המשתמשים הלא כבדים. משום מה, ב-AMOI בחרו לא להשתמש בתקן התקשורת האלחוטי בלוטות' Smart, מה שלא יאפשר להתחבר לאביזרים חדשים התומכים בטכנולוגיה, כמו צמידי בריאות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד בגרסה הלא עדכנית - ג'לי בין (4.2.2). נקווה שבחברה ימהרו לבצע עדכון גרסה ללקוחות. היבואן מצרף בערכה שני כיסויים לגב המכשיר, בצבע שחור או לבן.

מצלמה

חיישן 8 מגה פיקסל, פלאש ומיקוד אוטומטי. איכות התמונות בינוניות, התוצאות לא מספיק נקיות ולפעמים חשוכות במקצת. תוצאות הצילום בווידיאו נמוכות ומפוקסלות.

סוללה

קיבולת הסוללה עומדת על 2,050 מיליאמפר והיא בהחלט הפתיעה אותנו בתוצאות שלה, כאשר היא אפשרה ל-N828 לעבוד יום שלם.

בשורה התחתונה

ה-N828 הוא פתרון למי שמחפש מכשיר אנדרואיד בסיסי עם יכולות שיאפשרו לו להתקין אפליקציות, סוללה שתחזיק רוב היום ומצלמה לרגעים קריטיים, שבהם ממש חייבים לצלם ופחות חשובה האיכות. המכשיר אמנם מרגיש זול ביד, אבל לא היינו מצפים להרבה יותר בתג מחיר שכזה.