ערוץ 1 דיווח על התפתחות בפרשת החטיפה - וחזר למונדיאל

רק לאחר הסרת צו איסור הפרסום, ומספר דקות אחרי שבערוצים המקבילים כבר דיווחו על מציאת גופות החטופים, הוחזר השידור בערוץ 1 למערכת "מבט"

טלוויזיה, רשות השידור / צלם: Zaptik/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב
טלוויזיה, רשות השידור / צלם: Zaptik/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

ערוץ 1 המשיך לשדר הערב (ב') את שידורי המונדיאל, למרות שהיה ידוע במערכת החדשות על ההתפתחות הכואבת בפרשת חטיפת שלושת הנערים. רק דקות אחרי שהצנזורה התירה לפרסום את מציאת הגופות, הועבר השידור מערוץ 1 לאולפן "מבט". משחק הגביע העולמי המשיך להיות משודר בערוץ 511 (HD) ובערוץ 33.

במשך מספר שעות, מאז שעות הערב המוקדמות, נודע כי נמצאו גופות הנערים שנחטפו לפני 18 ימים. בשעה 20:00, תחת צו איסור פרסום, החלו המהדורות בערוצים 2 ו-10, שם דיווחו הכתבים מאזור חלחול על התפתחות משמעותית בגזרה, על ריכוז חריג של כוחות באיזור ועל כינוס הקבינט.

עוד קודם לכן שודר בערוץ 1 מבזק קצר במחצית המשחק, ובו דווח על הפעילות החריגה, אולם השידור חזר למשחק.

רק לאחר הסרת צו איסור הפרסום, ומספר דקות אחרי שבערוצים המקבילים כבר דיווחו על האסון, הוחזר השידור בערוץ 1 למערכת "מבט".

מערוץ 1 נמסר בתגובה כי "הערוץ הראשון פרץ לשידור ברגע שהצנזורה התירה זאת. משחק הכדורגל נישאר באפיק 511. כל ניסיון נואל, צהוב ומלוכלך לעסוק כעת בריכולים לא מקצועיים, במקום להשתתף באבלם של המשפחות, מראה יותר מכל על השואלים והעוסקים בעת הזו בעניינים מסוג זה. רשות השידור, מנהליה ועובדיה אבלים וחפויי-ראש בערב זה ומשתתפים באבלם של המשפחות".

שינויים בלוח של רשת

בתוך כך הודיעה זכיינית ערוץ 2 רשת כי לא תשדר הערב את משחק הכדורגל מהמונדיאל, והוא יועבר לשידור בערוץ הספורט ובערוצי ה-HD של צ׳רלטון. גם הריאליטי "המיזם" של רשת לא ישודר הערב.