איילת פריש תנהל את מערך התקשורת של לפיד ויש עתיד

פריש, כיום יועצת התקשורת של הנשיא שמעון פרס, תועסק כיועצת חיצונית למפלגה ותביא עימה צוות מקצועי שיכלול דוברת למפלגה ודוברת לתקשורת הזרה

איילת פריש / צילום: תמר מצפי
איילת פריש / צילום: תמר מצפי

שר האוצר יאיר לפיד מעבה את מערך הדוברות: איילת פריש, יועצת התקשורת של נשיא המדינה שמעון פרס, תמונה למנהלת מערך האסטרטגיה והתקשורת של שר האוצר יאיר לפיד ושל מפלגת יש עתיד.

פריש, שתועסק כיועצת חיצונית למפלגה, תביא עימה צוות דוברות מקצועי שיכלול דוברת למפלגה ודוברת לתקשורת הזרה.

במסגרת התפקיד תעניק פריש שירותי ייעוץ אסטרטגי ותקשורתי לכל שרי המפלגה ותהיה שותפה בהובלת מהלכים אסטרטגיים. במקביל תמשיך פריש לעבוד כמנהלת התקשורת והמיתוג של פרס ב"מרכז פרס לשלום".

פריש, שליוותה את המותג פרס למעלה מעשור, מצטרפת ללפיד בתקופה לא קלה: על-פי הסקרים, יש עתיד איבדה כשליש מכוחה במהלך השנה האחרונה, ובפני יו"ר המפלגה עומדים אתגרים מקצועיים, כלכליים ופוליטיים משמעותיים, דוגמת העברת תקציב המדינה לשנת 2015 והמלחמה במחירי הדיור המאמירים.

בעוד כמה חודשים תשוב לצוות של לפיד גם יועצת התקשורת שלו, נילי רייכמן, שיצאה לחופשת לידה, והיא תצטרף אליו עם סיומה.

עיבוי מערך הדוברות מלמד כי ככל הנראה בחודשים האחרונים הגיע לפיד להבנה שכשר אוצר ויו"ר מפלגה יש מקום לייעוץ אסטרטגי ומקצועי גם בתחום התקשורתי שבו הוא מחשיב את עצמו כמבין.

פריש היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ומינהל ותואר שני בעיתונאות מהאוניברסיטה העברית בירושלים. היא ליוותה את פרס למעלה מ-10 שנים, עוד מתקופת היותו השר לפיתוח הנגב והגליל, ובמשך 7 השנים האחרונות שימשה כדוברת בית הנשיא ומנהלת המערך האסטרטגי. קודם לכן היתה דוברת יו"ר הכנסת אברהם בורג ודוברת הוועדה לביקורת המדינה.

ממפלגת יש עתיד נמסר בתגובה: "אנו נמצאים במגעים מתקדמים עם איילת פריש כיועצת חיצונית למפלגה. כשיהיו סיכומים קונקרטיים, נוציא הודעה מסודרת על כך".