חמצן להפועל ת"א: הסכם חסות בסך חצי מיליון ש' לנוער עם פלייטיקה

הקבוצות הצעירות של המועדון ייהנו מספונסרשיפ ייחודי עם חברת הסושיאל והמובייל גיימינג השלישית בגודלה בעולם

חיים רמון / צלם: תמר מצפי
חיים רמון / צלם: תמר מצפי

קבוצת הכדורגל של הפועל ת"א מתמודדת העונה עם שורה של קיצוצים וגזירות כלכליות, ביניהם כאלו שמשפיעים באופן ישיר על מחלקת הנוער של המועדון. אך הסכם חסות חדש עליו חתמו האדומים עשוי להוסיף מעט חמצן שכל כך נדרש לקופה המידלדלת. הפועל חתמה היום (ג') על הסכם ספונסרשיפ עם חברת הסושיאל והמובייל גיימינג השלישית בגודלה בעולם - פלייטיקה.

החוזה בין הצדדים הוא לשנה אחת, והוא צפוי להסתכם בחצי מיליון שקל. עד כמה מדובר על סכום משמעותי, יעיד הנתון הבא: כלל תקציב מחלקת הנוער של הפועל העונה יעמוד על כ-1.5 מיליון שקל בלבד.

פלייטיקה נוסדה בסוף 2010 על-ידי אורי שחק, בנו של הרמטכ"ל המנוח אמנון ליפקין-שחק, ששימש בעבר כמנהל מוצר בענקית ההימורים הישראלית 888, שם צבר את ניסיונו בעולם הגיימינג; שותפו לייסוד היה רוברט אנטוקול, מייסד חברת המשחקים Cmate. שמונה חודשים בלבד לאחר היווסדה רשמה פלייטיקה את אחד האקזיטים המהירים והמרשימים ביותר בתחומה - ונמכרה תמורת 90 מיליון דולר לענקית ההימורים והמלונאות האמריקאית סיזר'ס.

בהפועל ת"א אמרו היום כי ההסכם עם פלייטיקה, חברת משחקי הסלולר השלישית בהכנסותיה (אחרי הענקיות זינגה ויצרנית קנדי קראש קינג), ישמש כתרומה חברתית לכל דבר ויסייע למועדון לשיפוץ "הבית האדום", פנימיית המחוננים של קבוצת הנוער. כמו כן, במסגרת ההסכם יעבירו עובדי פלייטיקה שיעורי העשרה במקצועות ליבה לילדי הפועל ת"א.

מדובר על הסכם ייחודי בכדורגל הישראלי, שכן מרבית קבוצות הנוער מקבלות הסכמי חסות שמסתכמים בביגוד וציוד ספורט.