סטימצקי: אייל גרינברג מנכ"ל זמני, גידי הירש יו"ר

איריס בראל תעזוב בימים הקרובים ובקרוב ימונה מנכ"ל קבוע ■ הרוכשים גם מתכננים להעביר בימים הקרובים עשרות מיליוני שקלים לרשת

קבוצת המשקיעים שרכשה את סטימצקי, לוקחת את העניינים לידיים וחבריה ימונו לנהל את הרשת. כך נודע ל"גלובס". בשונה מהתוכניות הראשונות, הוחלט כי לא ימתינו בצעדים מסוג זה לאישור הרשמי של הממונה על ההגבלים, מתוך הערכה בסבירות גבוהה כי יינתן אישור כזה, והם כבר משנים את שדרת ההנהלה.

בהתאם, איריס בראל, שכבר הודיעה על רצונה לעזוב, תסיים את תפקידה בזמן הקרוב ביותר, אולי אף בימים הקרובים, ובמקומה יתמנה באופן זמני אייל גרינברג לנהל את החברה. במקביל, הקבוצה תבחן מועמדים לשמש כמנכ"ל קבוע. שני שותפים אחרים בקבוצת הרכישה ישמשו גם הם בתפקידי מפתח. רו"ח גדעון (גידי) הירש יהיה יו"ר מועצת המנהלים של הרשת ורו"ח רז שפירא ישמש כסמנכ"ל הכספים.

ניתן לראות במינויים אלו, שצפויים להיכנס לתוקף בימים הקרובים, את הבחירה השונה מאוד של קבוצת גרינברג מזו של קרן מרקסטון, הבעלים הקודמים של סטימצקי. אם מרקסטון מינתה מנהלת ונתנה לה יד חופשית כמעט לגמרי בניהול הרשת, הרי שלגבי הבעלים החדשים, מעורבותם תתבטא בניהול השוטף ממש.

במקביל, התוכניות מצידם הן להעביר סכום כסף משמעותי לתוך הרשת, ככל הנראה, בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, ומעבר לכך, בכוונתם לעלות כבר בשבוע הבא עם פרסומות בערוץ 2.