נבחרו 6 המתמודדים הסופיים בתחרות FORMAGINATION

תחרות הפורמטים תתקיים זו השנה הרביעית ב-16 ביולי 2014, במסגרת במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום ודיגיטל של "גלובס"

ועידת MAD  לוגו
ועידת MAD לוגו

תחרות הפורמטים FORMAGINATION של ארמוזה פורמטס ו"גלובס" בחרה את היוצרים שעלו לשלב הגמר - שלב הפיצ'יניג. השנה נפתחה התחרות, במסגרתה מתקיים חיפוש אחר הפורמט הטלוויזיוני המנצח הבא, גם לאלו שאינם נמנים על תעשיית הטלוויזיה, מה שהביא לגידול חד במספר המתמודדים: מעל 130 הצעות הוגשו, למעלה מ-150% לעומת שנים עברו.

בין ששת המתמודדים שעלו לשלב הסופי, ניתן למצוא גם אנשי תוכן בולטים בתעשיית הטלוויזיה המקומית. בהם גם יעלי אבנרי ושחר ברלוביץ', שפיתחו פורמט ריאליטי, שי ברמלי, שפיתח שעשועון, דנה עדן שפיתחה דוקו ריאליטי, רודריגו גונזלס שפיתח דוקו ריאליטי, אודליה יקיר שפיתחה רעיון לפורמט דוקו ריאליטי וחווה גיטלמן ומירה טיקוצ'ינסקי שיצרו תחרות בישול.

פרס של 50 אלף דולר

למתמודדים יוענקו מספר דקות להציג את עקרונות הפורמט ולשכנע את פאנל שופטים מהתעשייה המקומית והבינ"ל, שהפורמט שלהם הוא המנצח. הזוכה במקום הראשון יקבל חוזה פיתוח והפצה בארמוזה פורמטס ותקציב של כ- 50 אלף דולר.

הגדלת התקציב בהשוואה לשנים עברו, נועדה לאפשר הפקת פיילוט בעל פוטניציאל ממשי להפצה בינלאומית. הפרס השני יעניק לזוכה מלגה לסמינר הטלוויזיה הבינלאומי היוקרתי ENTERTAINMENT MASTER CLASS, ופרס חביב הקהל יטיס את המנצח לשוק הטלוויזיה הגדול בעולם לפורמטים טלוויזיוניים - MIPCOM באוקטובר 2014.

התחרות תתקיים זו השנה הרביעית ב-16 ביולי 2014, במסגרת במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום ודיגיטל של העיתון "גלובס", והיא תתקיים בחסות TVFF- TV Format Fund קרן השקעות חדשה של קבוצת רוביקון, המיועדת למימון ולפיתוח פורמטים טלוויזיוניים וכן שני שותפים אסטרטגיים של ארמוזה פורמטס: ערוץ JSBC הסיני ה-2, אשר חתום מול ארמוזה על שיתוף פעולה ארוך טווח, ו-TF1 - הערוץ המוביל בצרפת.