אלגומייזר מזנקת בכ-12%: מינתה מנהל פיתוח חדש

החברה דיווחה כי תעמוד ביעדי הפיתוח, השלימה את התאמת תוכנת פרומודיטי אותה רכשה ומינתה מנהל פיתוח חדש

בורסת תל אביב/ צילום אילוסטרציה: איל יצהר
בורסת תל אביב/ צילום אילוסטרציה: איל יצהר

מניית אלגומייזר מזנקת בבורסה במחזור ער. החברה דיווחה היום כי, כפי שפירסמה בעבר, אב הטיפוס הראשוני של תוכנת האלגומייזר צפוי להיות מוכן לשיווק מסחרי בסוף החודש.

נזכיר כי בשבוע שעבר הגישה אלגומייזר תביעה בבית הדין לעבודה כנגד הילה פז, סמנכ"לית פיתוח הטכנולוגיות בחברה.

במקביל, באלגומייזר עובדים על פיתוח רכיבים נוספים (מודולים) לתוכנת האלגומייזר, אשר עשויים להוסיף ערכים מוספים לתוכנה, כגון אוטומציה של דפי נחיתה, אוטומציה של מודעות, אופטימיזציה של עבודה מול גוגל ואוטומציות ואופטימיזציות נוספות, הנשענות על אלגוריתמים שפותחו ושמפותחים בחברה.

בחברה סבורים כי יהיה נכון לצרף רכיבים נוספים אלה לאב הטיפוס של התוכנה על מנת שהחברה תוכל לפנות לשוק גדול ומשמעותי יותר. רכיבים נוספים אלה נמצאים בסטאטוסים שונים של פיתוח. חלקם קודדו ונמצאים בשלבי בדיקות, חלקם בשלבים מתקדמים של בדיקות וחלקם אופיינו ויועברו לקידוד.

אלגומייזר מעריכה כי כל הרכיבים הנוספים האמורים יושלמו במהלך הרבעון הראשון של שנת 2015.

בנוסף, החברה סיימה בימים אלו את התאמתה של תוכנת פרומודיטי, אותה רכשה בחודש ינואר 2014, לסביבות העבודה בהן פועלת החברה. באלגומייזר מתכננים להתחיל בחודש הקרוב בשיווקה של תוכנת פרומודיטי המותאמת הן ללקוחותיה הקיימים והן ללקוחות חדשים, כמוצר נפרד, יחד עם המשך פיתוח האינטגרציה בין מוצר תוכנה זה ובין תוכנת האלגומייזר.

כמו כן, דיווחה אלגומייזר על מינויו של מנהל פיתוח חדש, אשר ינהל את הפיתוח הנוכחי של החברה ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מנכ"ל החברה להובלת החברה ולהשלמת פיתוח תוכנת האלגומייזר.

אלגומייזר היא חברת סטארט אפ הפועלת בתחום התוכנה לפרסום באינטרנט. החברה פיתחה אלגוריתם שאמור לסייע לעסקים ברשת בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת רווחים מלקוחות קיימים.