צוללים לכחול: הספא של ריץ קרלטון

ריץ קרלטון שבהרצליה הוא המלון שמתגאה בכך שהציב לעצמו "סטנדרט חדש של יוקרה שאין לה מתחרים בארץ" - הצהרה מחייבת, שכל מה שנותר לבדוק - האמנם כצעקתה?

הביקור במועדון הספא של מלון ריץ קרלטון שבהרצליה מעורר סקרנות. זה המלון שמתגאה בכך שהציב לעצמו "סטנדרט חדש של יוקרה שאין לה מתחרים בארץ" - הצהרה מחייבת, שכל מה שנותר לבדוק - האמנם כצעקתה?

מתחילים בחדר התרגעות. אחרי שהשלנו את בגדי היומיום ועברנו לחלוק הצחור, הוזמנו להשתרע על מיטות השיזוף שמול חלון ענק המשקיף לנוף האין-סופי של רצועת חוף הים מהרצליה וצפונה. בזמן שצוללים לכחול המשתקף בחלון ומתנתקים מהיומיום, מציעה המארחת להתפנק עם חליטת תה איכותית. אחרי ההתרגעות עוברים לחדר הטיפולים.

הספא פועל בשיתוף עם מותג הטיפוח היפני Shiseido, שבמוצריו נעשה שימוש בכל הטיפולים. התפריט כולל מבחר טיפולי פנים (לאישה או לגבר) ומגוון טיפולי גוף. יש גם חמאם טורקי יפהפה. הטיפול, שבו הפקדתי את גופי בידיה האמונות של המטפלת הנפלאה מורן, היה עיסוי גוף וטיפול רקמות עמוק. לאחר בירור על-אודות עוצמת העיסוי הרצויה, יצאנו למסע מכף רגל עד ראש, כאשר השרירים התפוסים קיבלו תשומת לב יתרה. אזורים הסובלים ממתיחות (שכמות למשל) זכו למגע עמוק ובלתי מתפשר באמצעות לחיצות איטיות והתמקדות בסיבי השריר. התאמה מושלמת של לחיצות (שלה) לנשימות (שלי) ובעיקר יד קשובה הגבירו את האפקט. אחרי שישים דקות של טיפול הכולל מגע עמוק ומדויק אפשר לסכם כי מדובר בטיפול איכותי ביותר, משחרר ונעים בו זמנית, ובעיקר מקצועי לעילא. המקום מטופח ונעים כמו בעוד מקומות, אבל מה שעושה את ההבדל בין מכון ספא אחד לאחר הוא, כידוע, המטפל.

מחירים: הטיפולים מתחילים ב-370 שקלים לשישים דקות של עיסוי רקמות עמוק ומאמירים עד ל-1,000 שקלים ל"מסע בין החושים" (165 דקות). טיפול זוגי של 180 דקות - 900 שקלים. ניתן לרכוש כרטיס יומי לשימוש במתקני הספא (בריכה וחדר כושר), ללא טיפול, ב-250 שקלים.

ריץ קרלטון, השונית 4 הרצליה פיתוח, טל' 073-2037620