אחרי ההשעיה: אבינועם שושן יחזור לעבודה בנמל אשדוד

זאת בעקבות שיחה בין יו"ר ההסתדרות למנכ"ל הנמל ■ שושן, שקרא אתמול לעובדי הנמל להפסיק את העבודות אל מול המצב הביטחוני, יעמוד מחר לדין משמעתי

אבינועם שושן / צלם רוני שיצר
אבינועם שושן / צלם רוני שיצר

מנכ"ל חברת נמל אשדוד בפועל, יצחק בלומנטל, ויו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, קיימו לפני שעה קלה שיחת טלפון, בה סיכמו השניים על החזרתו של אבינועם שושן לעבודה בנמל. במקביל, מנכ"ל הנמל עדכן כי החלטת ההנהלה והדירקטוריון של נמל אשדוד היא להעמיד שושן לבירור משמעתי, והדיון הראשון בעניין זה יתקיים כבר מחר (ה').

בלומנטל וניסנקורן ציינו בשיחתם כי בעקבות החלטת בית הדין האזורי לעבודה בבאר-שבע מאתמול, להחזיר באופן מיידי את עובדי הנמל לעבודה סדירה, ובהמשך להודעת ההסתדרות על כיבוד הצו, התייתרה למעשה הסיבה להשעייתו של מזכיר ועד עובדי התפעול, אבינועם שושן.

יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל נמל אשדוד סיכמו בנוסף על ניהול של ערוץ קשר ישיר על מנת להבטיח את הפעילות הסדירה של הנמל בזמן החירום בו מצויה מדינת ישראל ועל מנת להבטיח שאירועים כמו אתמול לא יתרחשו פעם נוספת.

בלומנטל ציין שהוא מכבד את העבודה המאורגנת בנמל אשדוד, אך חזר והדגיש שהנהלת הנמל לא תתפשר על קיום נורמות עבודה והתנהלות תקינות בנמל. "הנהלת הנמל תעמוד על קיום הסכמי עבודה כלשונם ונורמות בעייתיות שהשתרשו בעבר בנמל לא ימשיכו להתקיים בו", אמר.