"הצל" מתפאר בהכאת שמאלנים במתקפת טילים: "הם אויב"

"חבר'ה, תודה לכל מי שהגיע, התחלנו בשלושה אנשים מול 800 וסיימנו ב-350 אנשים מול אפס שלהם. זה היה מטורף לעשות את כל זה עם אזעקות ברקע ופיצוצים בשמיים, אבל לא זזנו ועמדנו על שלנו עד הסוף"

הראפר יואב אליאסי, המכונה "הצל", מתפאר בעמוד הפייסבוק שלו בהכאת פעילי שמאל בתל-אביב.

אמש (מוצ"ש) נערכה הפגנה של מאות פעילי שמאל בשעה 20:00 בכיכר הבימה בתל-אביב. להפגנה, שאובטחה על-ידי כ-20 שוטרים, הגיעו גם כמה עשרות פעילי ימין.

מעט אחרי השעה 21:00, כאשר החמאס שיגר רקטות לעבר תל-אביב, המפגינים והשוטרים תפסו מחסה. פעילי הימין ניצלו את הרגע כדי לאיים על פעילי השמאל ולרדוף אותם ברחובות העיר.

"הצל" פרסם בהמשך סטטוס בו "סיכם" את האירוע: "חבר'ה, תודה לכל מי שהגיע, התחלנו בשלושה אנשים מול 800 וסיימנו ב-350 אנשים מול אפס שלהם. זה היה מטורף לעשות את כל זה עם אזעקות ברקע ופיצוצים בשמיים, אבל לא זזנו ועמדנו על שלנו עד הסוף. נציג המשטרה (שאגב יצאו איתנו אחלה, וראינו על הפנים של היס"מ את הגאווה והאיפוק לצד שלנו) לקח אותי לצד וביקש לראות מי החברים באריות של 'הצל', וככה הוא גם נתן שם לקבוצה שאני מארגן שזה בעצם כולכם...

"תודה לארגון להבה שהגיעו, תודה לחברה של בית"ר ירושלים ותודה לחברה של מכבי תל-אביב, תודה לכנופיית אל יהוד ותודה לחברה של כהנא חי. ביחד אנחנו כוח מול האויב האמיתי שמסתובב בינינו, השמאל הרדיקלי, ותודה לחבר'ה שלי שמסתבר שנקראים האריות, ותודה רבה לצה"ל. כל זה בשבילכם!!".