כפי שפורסם ב"גלובס": יוסי ורשבסקי מונה למנכ"ל ערוץ 10

כך הודיע היו"ר יוסי מימן ■ ורשבסקי, שכבר שימש בעבר כמנכ"ל הערוץ, ייכנס כבר היום לתפקידו ■ כתב לעובדים: "יש לנו אתגר גדול משותף - להציל את הערוץ"

יוסי ורשבסקי / צילום: תמר מצפי
יוסי ורשבסקי / צילום: תמר מצפי

יוסי ורשבסקי מונה למנכ"ל ערוץ 10 - כך הודיע היום (ד') יו"ר הערוץ ובעל השליטה בו, יוסי מימן. זאת, כפי שנחשף ב"גלובס" לפני כשבוע וחצי. ורשבסקי ייכנס כבר היום לתפקידו.

מימן מסר כי "אני שמח להשיב את המושכות של הערוץ לידיו של יוסי ורשבסקי. ערוץ 10 חווה משברים במהלך 12 שנות פעילותו, ואני בטוח כי תחת הנהגתו של יוסי הערוץ יצעד להישגים לטובת ציבור הצופים וימשיך להיות מקור פרנסה למשפחות רבות בתעשיית התקשורת בארץ".

מימן הוסיף ואמר כי "בפני יוסי עומדות משימות לא פשוטות, שהראשונה שבהן היא לאזן את פעילות הערוץ, תהליך שיהווה את הבסיס להמשך פעילות הערוץ בזיכיון בשנים הקרובות".

ורשבסקי, המשמש היום כיו"ר זרוע המדיה בקבוצת פובליסיס, עזב את ניהול ערוץ 10 במאי 2012, לאחר שהוביל אותו בכמה מהמשברים הקשים שידע הערוץ. הוא הצליח להוביל אסטרטגיה של ערוץ בעצימות נמוכה - עם מינימום השקעות ואיזון תפעולי - בדומה לאסטרטגיית הערוץ האלטרנטיבי שבעלי המניות של הערוץ רוצים להוביל כעת. בעברו שימש ורשבסקי כמנכ"ל עיתון "הארץ".

ורשבסקי יחליף בתפקיד את רפי גינת, שעזב לאחרונה את ערוץ 10 לאחר שעל-פי ההערכות פוטר מתפקידו.

איגרת לעובדים

ורשבסקי שלח היום איגרת לעובדי ערוץ 10, בה כתב: "היום בבוקר נכנסתי לתפקידי כמנכ"ל ערוץ 10. לצערי, עקב המלחמה אנחנו לא יכולים להתאסף למפגש משותף, ולכן אסתפק בכמה מילים.

"יש לנו אתגר גדול משותף - להציל את הערוץ, לאזן אותו מבחינה פיננסית ולהפוך אותו לערוץ משפיע שנותן ערך לצופיו. על מנת לעמוד בכך ולהמשיך לעבוד יחד עוד שנים רבות, אצטרך את עזרת כולם.

"אני מבקש להודות לעובדי חברת החדשות על ההתגייסות הטוטלית ועל העבודה המסורה. את תוצאות עבודתכם רואים גם על המסך וגם במספרי הרייטינג המרשימים. להתראות בקומה 16 בשש אחרי המלחמה. בהצלחה לכולנו".