תחילת הסוף? חברה אירופאית הגישה בקשת פירוק לערוץ 10

אתר ניוז 1 דיווח היום כי שתי חברות המשתייכות לתאגיד הצרפתי "LAGARDERE UNLIMITED" הגישו לפני כשבוע בקשה לפירוק ערוץ 10 בגין חוב של מיליון שקל ■ גורמים בערוץ 10 דוחים את הטענות על הסף

יוסי מימן / צלם: תמר מצפי
יוסי מימן / צלם: תמר מצפי

בקשה לפירוק ערוץ 10 הוגשה לבית המשפט המחוזי ב-13 ביולי על-ידי ספקית ספורט אירופאית, שלטענתה חייב לה הערוץ מיליון שקל משנת 2011, כך על-פי בקשת הפירוק שהונחה בפני שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין.

אתר ניוז 1 דיווח היום (ו') כי החברות SPORTFIVE INTERNATIONAL ו-SPORTFIVE GMBH&CO KG, המשתייכות לקונצרן המדיה הצרפתי "LAGARDERE UNLIMITED", הגישו באמצעות משרד עורכי הדין ש.הורביץ בקשה לפירוק הערוץ, לאחר שלטענתן, דרישותיהן ההולכות ונשנות לתשלום מלוא החוב לא נענו.

בערוץ 10 דוחים את הטענות על הסף. על-פי גורמים בערוץ ל"גלובס", התנהלו חילופי דברים בנושא בין הצדדים בנושא, וחלק מהחוב אכן שולם. על כן רואים בערוץ את הבקשה לפירוק מהלך טקטי להסדרת החוב כולו, אשר היה צריך לעלות לדיון במסגרת תביעה כספית רגילה. דיון בעניין נקבע לסוף השנה.

בערוץ 10, שמצבו שברירי לנוכח קשייו התזרימיים והחשש שלא ישרוד עד סוף השנה, נזהרו עד כה מלהגיע למצב של פירוק, בעיקר בשל החבויות האישיות של בעל השליטה בערוץ, יוסי מימן. על כן הערוץ מעדכן תכופות את הסדריו עם הספקים השונים והגופים להם הוא חייב כספים.

תגובה רשמית לא נמסרה מערוץ 10.