מניית היום: בעלי השליטה מזרימים מיליונים - ומזנקת 20%

אגרי הודיעה כי השלימה חתימה על שטרי הון עם בעלי השליטה בחברה ■ בנוסף, נחתם שטר הון בין החברה לבעלת השליטה בה להמרת חוב בשטר הון

חדר מסחר / צילום: שמעון בלול  מבעד לעדשה
חדר מסחר / צילום: שמעון בלול מבעד לעדשה

חברת אגרי מרכזת היום (ג') עניין רב לאחר שהודיעה כי השלימה חתימה על שטרי הון עם בעלי השליטה בחברה, במסגרתה ישקיעו בחברה כ-2.7 מיליון שקל. בנוסף, נחתם שטר הון בין החברה לחברת "ליאור תמר השקעות" (בעלת השליטה בחברה), לפיו הומר חוב של החברה לליאור תמר בסך של 5 מיליון שקל, לשטר הון. מהלך זה ייצור גידול של 7.7 מיליון שקל בהון העצמי של החברה.

לפני כחודש הודיעה החברה כי היא מנהלת משא ומתן לחתימה על הסכם רישיון והסכם מחקר עם חברת היישום של אחד ממוסדות המחקר המובילים בישראל.

במסגרת הסכם הרישיון, חברת היישום תעניק לחברה רישיון בלעדי, לפיתוח, שימוש, ייצור, שיווק ומסחור כלל עולמי של טכנולוגיה בתחום הטיפול באמצעות תאי גזע, לטיפול במחלות הקשורות למערכת העצבים המרכזית בכלל וטיפול במחלת טרשת נפוצה בפרט.

במסגרת הסכם המחקר, חברת היישום תהיה אחראית לביצוע תכנית מחקר, למשך תקופה של שנתיים, במימון החברה, בסך של 2.2 מיליון דולר. בתמורה להענקת הרישיון, החברה תשלם לחברת היישום תמלוגים במועדים ובשיעורים שיפורטו בהסכם הרישיון.