נציגו של מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס, עוזב את מכבי ת"א

הקפריסאי, ששימש מאז 2010 כדמות הדומיננטית ביותר אצל אלופת המדינה בכדורגל אחרי הבעלים הקנדי - יעבור לשמש כמנכ"ל פאוק סלוניקי היוונית

ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים של מיטש גולדהאר במכבי ת''א כדורגל / צלם: תמר מצפי
ג'ק אנגלידיס נציג הבעלים של מיטש גולדהאר במכבי ת''א כדורגל / צלם: תמר מצפי

אחד המינויים הכי מוצלחים של מיטש גולדהאר בתקופתו של הבעלים הקנדי במכבי ת"א - עוזב. אלופת ליגת העל הודיעה היום (ה') כי ג'ק אנגלידיס, נציגו של גולדהאר ומי ששימש כמנכ"ל הקבוצה, יסיים את דרכו במכבי בסוף החודש. אנגלידיס ישמש כנשיא והמנכ"ל של פאוק סלוניקי היוונית במסגרת תפקידו החדש.

הקפריסאי, ששימש בעבר כבנקאי השקעות ועו"ד, הגיע לקרית שלום ב-2010 לאחר היכרות אישית מוקדמת עם גולדהאר. השניים נפגשו לפני שנים רבות, במהלך לימודיהם המשותפים בטורונטו.

אנגלידיס, 50, אמר היום לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "היה לי הזכות והכבוד להיות חלק מהמועדון האדיר הזה. אני משוכנע שכתוצאה מהמשך העבודה הקשה של כל האנשים המסורים המרכיבים את המועדון, מכבי תמשיך להתפתח ולקבוע סטנדרטים חדשים בכדורגל הישראלי.

"הכוונה שלי מראש היתה להיות במכבי ת"א במשך שנתיים-שלוש", הבהיר אנגלידיס, "אך החלטתי, מסיבות שונות, להישאר תקופה ממושכת יותר על מנת לסייע למועדון להתקדם על המגרש ומחוצה לו. עכשיו, בתום כמעט חמש שנים במכבי ת"א הגיע הזמן בשבילי לעזוב ולקחת על עצמי אתגר חדש".

מיטש גולדהאר מסר: "אני משוכנע כי אני לא היחיד שיודע כי ההצלחה שלנו, כולל הזכיות באליפות בשנתיים האחרונות, לא היו מושגות ללא התרומה הענקית של ג'ק אנגלידיס".

עזיבתו של אנגלידיס מהווה מכה גם עבור מינהלת הליגה החדשה שקמה בכדורגל הישראלי, שכן אנגלידיס היה אחד ממייסדיה והדמויות הדומיננטיות ביותר בהתגבשותה.

אגב, בקבוצתו היוונית החדשה צפוי אנגלידיס להיתקל שוב בישראלים - הפעם באיל גולסה, שחקנה של מכבי חיפה בשנים האחרונות, שחתם הקיץ בפאוק סלוניקי.