בריינסטורם תקבל 5 מ' ד' ממשרד הבריאות בברזיל

זאת, לעריכת ניסוי במוצר שלה בשיתוף עם אוניברסיטת סן פאולו ■ לבריינסטורם יש כ-3 מיליון דולר בקופה נכון לסוף הרבעון הראשון של 2014, והיא נסחרת לפי שווי של 78 מיליון דולר.

חברת בריינסטורם סל צפויה לקבל מענק של 5 מיליון דולר ממשרד הבריאות בברזיל, לעריכת ניסוי במוצר שלה בשיתוף עם אוניברסיטת סן פאולו, כך נודע ל"גלובס". החברה סרבה להגיב לידיעה.

לבריינסטורם יש כ-3 מיליון דולר בקופה נכון לסוף הרבעון הראשון של 2014, והיא נסחרת לפי שווי של 78 מיליון דולר.

לפני כחודש השלימה החברה גיוס של 10.5 מיליון דולר בהנפקה פרטית. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 0.25 דולר למניה, אז דיסקאונט של 15% על מחירה בשוק, והמשקיעים קיבלו גם אופציות במחיר מימוש של 0.348 דולר. אופציות אלה הן כבר בתוך הכסף שכן המניה נסחרת במחיר של 0.35 דולר.

הסכום הנוכחי הוא מענק שאין צורך להחזיר שישמש אך ורק לצרכי הניסוי במור החברה לטיפול ב-ALS, מחלת ניוון שרירים קטלנית. במקביל בריינסורם כבר עורכת ניסוי שלב IIa במוצר מול ה-FDA, רשות המזון והתרופות האמריקנית. כמו כן פועלת החברה להשתדרג למסחר בנאסד"ק. כיום היא נסחרת בבורסת ה-OTC.

נשיא בריינסטורם ובעל המניות הגדול בה הוא חיים ליבוביץ', בעלי חברת ACC, שהיה המשקיע הראשון ב"שמן" (ויצא ממנה טרם הירידות). ליבוביץ' מחזיק כ-20% בחברה אחרי ההנפקה.

בריינסטורם הודיעה היום גם על התפתחות בבניית תהליך הייצור שלה: השלמת ביו-ריאקטור (כלי בו מגיבים חומרים ביולוגיים זה עם זה) לייצור מסחרי של תאי הגזע שמשמשים כבסיס לטיפול שלה ב-ALS. כדי להרבות תאי גזע דרושה סביבת ייצור מיוחדת שהיא קריטית להצלחת הטיפול. הביו-ריאקטור פותח יחד עם חברת אוקטן הקנדית.