עוד מעט תוכלו לקלל

את הסמג"ד המתנחל, הקצין הערבי, הלוחם החרדי, ואת הבדואי האבל

עוד כמה ימים ישתחרר ממילואים סמג״ד החי״ר, חובש הכיפה הסרוגה, ויחזור לביתו שבשומרון. באומץ ליבו חיסל חוליית מחבלים בכניסה למנהרה שחשף הגדוד שלו בבית חנון. כשתראו אותו תוכלו סוף סוף לומר לו את אשר על לבכם.

״פשיסט, נאצי, מתנחבל״ תצעקו עליו, ״באשמתך אין שלום. אתה האשם במוות מיותר של אזרחים ישראלים!״

ותרגישו טוב עם עצמכם.

בעוד מספר שבועות ישתחרר מאישפוז הסמ״פ, השריונר שלחם בסג׳אייה. לפני שהטנק שלו חטף טיל נ״ט והוא איבד את רגלו הימנית ואת מאור עיניו, הספיק להגן בגבורה על מחלקת חי״ר שנקלעה שם למארב.

כשיצטרף להפגנת השמאל הגדולה בכיכר רבין וירים בידו החלשה שלט בעד השלום תעמדו בצד ותצרחו עליו.

״סמולני בוגד! פחדן, אוהב ערבים, לך לעזה!״ אתם תשאגו בגרון ניחר.

ותרגישו נפלא עם עצמכם.

עוד מעט תסתיים תפילת שחרית. תלמיד הישיבה החרדי, שסיכן את נפשו באישון לילה בתוך עזה וסייע באיתור וזיהוי חלקי גופות הלוחמים ובהבאתם לקבר ישראל, ייצא מבית הכנסת ויצעד עם חבריו אל הישיבה. ואתם תרוצו לשם ותקללו אותו.

״החיילים שלנו מקריבים את עצמם למען המולדת״, תצרחו עליו, ״ואתה, פחדן עלוב, פרזיט, לומד תורה!״.

ותרגישו שעשיתם מעשה חשוב.

עוד מעט יקום מאבלו הלוחם הבדוי שאיבד בני משפחה באחת מהפצצות החמאס בישראל. הוא לא הספיק להגיע להלוויה כי היה עסוק בלחימה מבית אל בית בדרום הרצועה. וכשייצא מאוהל המתאבלים יהיה מוקף בהרבה בני משפחה כואבים. ולכם תהיה הזדמנות. הנה, הרבה ערבים ביחד.

בצעקות תרוצו אליהם, ״ערבים מניאקים, מוות לערבים!״ ובגרונות ניחרים תוסיפו: ״ערבי טוב הוא ערבי מת!״ ותחלקו גם כרזות שקוראות להחרים לנצח את המכולת של האבא של הלוחם, שאיבד את אחותו ואת אשתו באסון הזה.

ותרגישו גאווה גדולה, אהבת מולדת.

עוד מעט תוכלו לקלל, יימח שמכם.