אחרי 21 שנה: המפיק הראשי של הוט אופיר רבינוביץ' פורש

רבינוביץ' היה אמון על פיתוח התוכן, הפרומו, יחסי הציבור והקידום בהוט, והיה הכוח המניע מאחורי הפקות כמו "בטיפול", "הבורר", "עספור", "זגורי" ו"מחוברים"

אופיר רבינוביץ', המפיק הראשי של הוט, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה אחרי 21 שנים בחברה.

רבינוביץ' החל את דרכו ב-ICP, חברת התוכן של חברות הכבלים. הוא החל לשמש כמפיק הראשי של הוט מהיום בו הוקמה החברה כשחברות הכבלים אוחדו בשנת 2003, ובמסגרת תפקידו זכה להיות "שותף לצמיחתה של החברה", לשון הודעת הוט.

רבינוביץ' ניהל את אגף ההפקות של הוט והיה אמון על מחלקות פיתוח התוכן, הפרומו, יחסי הציבור והקידום. בין היתר היה הכוח המניע מאחורי הפקות כמו "בטיפול", "הבורר", "עספור", "זגורי אימפריה", "גולסטאר" ו"מחוברים".

"אלה היו 21 שנים מאתגרות, מרתקות ומלאות עשייה", אמר רבינוביץ', "בהן ניתנה לי הזכות להיות חלק מגוף התוכן הטוב ביותר בארץ ולהיות שותף להפקת היצירות המקוריות והמצוינות ביותר שידעה הטלוויזיה, וזהו הזמן לצאת לדרך חדשה ואתגרים חדשים. אני מודה למנכ"לים, לסמנכ"לים ולעובדי התוכן איתם עבדתי לאורך 21 השנים האחרונות על האמונה, התמיכה, העשייה והשותפות".

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של הוט, מסר: "אופיר תרם תרומה נכבדה למיצובה של הוט כמובילה בתחום הפקות המקור בישראל. אני מאוד מודה לו על התרומה הזאת ועל הדרך הארוכה שעשה בתעשיית התוכן. אופיר בוודאי ימשיך לתרום לתעשיית ההפקות בכל אשר יבחר".