קצינה בצה"ל: עובד ארומה ישראל כתב לי "זבל" בקבלה

החברה בתגובה: "מדובר באי-הבנה; בשבועות האחרונים ארומה ישראל תורמת ומפנקת את חיילינו בדרום" ■ העובד: "אני מבקש סליחה, זה היה בטעות ולא בכוונה, אני מוכן להתנצל בפני אותה קצינה שביצעתי לה הזמנה"

קצינה מחיל האוויר שהגיעה אתמול (ד') לבושה במדים לסניף של ארומה ישראל באזור השרון, טוענת כי עובד במקום החליף את שמה המקורי בכינוי המעליב "זבל" בקבלה שניתנה לה.

לדברי הקצינה, שהתלוננה על המקרה בעמוד הפייסבוק של רשת ארומה ישראל, היא הגיעה אמש לסניף, ניגשה לדלפק והזמינה קולה זירו. מאוחר יותר, כשהסתכלה בקבלה, היא הופתעה לגלות כי במקום שמה האמיתי היה מצוין שם אחר - "זבל".

"הסניף מסביר פנים לקציני צה"ל", ציינה החיילת בציניות לצד התמונה בפוסט, שגרר תגובות זועמות מגולשים רבים, שהתייחסו בעיקר לכך שהעובד, לטענת הקצינה, היה בעל שם ערבי.

בעקבות התלונה והפוסט קיבלו בארומה ישראל תלונות רבות ומיהרו להגיב. "נטען כי אחד מעובדי הסניף קרא לקצינה בצה"ל בשם גנאי, דבר אשר אינו מתקבל על הדעת לכל אדם באשר הוא, לכל לקוח באחד מסניפי הרשת, ובמיוחד לא בימים טעונים אלה", ציינו.

"מהבדיקה שערכנו מתברר שככל הנראה מדובר באי הבנה בין העובד ללקוחה. לטענת העובד, כאשר שאל את הלקוחה לשמה, שמע את השם IZABEL או ZABEL ולכן זהו השם שרשם בחשבונית. העובד הינו בן העדה הדרוזית, שירת 3 שנים בצה"ל ואחיו קצין בדרגת סרן בשרות קבע בצה"ל. התמונות מעמוד הפייסבוק שלו מדברות בעד עצמן."

העובד עצמו התנצל אף הוא על המקרה - והסביר בעמוד הפייסבוק שלו כי מדובר בשגגה: "חבר'ה, אני מבקש סליחה. אני זה העובד שרשם את זה, זה היה בטעות ולא בכוונה, אני מוכן להתנצל בפני אותה קצינה שביצעתי לה הזמנה. פשוט לא הצלחתי לקלוט את השם נכון ורשמתי בטעות את המילה זבל".

ארומה ישראל מתוך הפייסבוק
 ארומה ישראל מתוך הפייסבוק