רשמית: הכדורגל הישראלי חוזר לפעילות בסוף השבוע

מינהלת הליגה וההתאחדות אישרו לקיים את מחזור הפתיחה הדחוי של גביע הטוטו, בכפוף לאישור כוחות הביטחון לפתיחת האצטדיונים ללא הגבלת קהל

בית"ר ירושלים מול הפועל ב"ש בליגת העל בכדורגל / צלם: שלומי יוסף
בית"ר ירושלים מול הפועל ב"ש בליגת העל בכדורגל / צלם: שלומי יוסף

הכדורגל הישראלי יחזור באופן רשמי לפעילות בסוף השבוע, עם קיום מחזור הפתיחה של גביע הטוטו בליגת העל ובליגה הלאומית לעונת 2014/15. כך הודיעו היום באופן משותף מינהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל. זאת באיחור של שבוע, לאחר ההחלטה לדחות את המשחקים בהמלצת פיקוד העורף, לאור המצב הביטחוני ומבצע "צוק איתן".

"בהיוועצות שערכו היום יורם באומן, יו"ר המינהלת, ועופר עיני, יו"ר ההתאחדות, הוחלט שמשחקי המחזור הראשון בגביע הטוטו ישוחקו בסופ"ש הקרוב, בכפוף לאישור כוחות הביטחון לפתיחת האצטדיונים ללא הגבלת קהל", נמסר היום (ג') מהמינהלת וההתאחדות.

בגזרה הבינלאומית, בינתיים אין חדש: אופ"א עדיין לא הסירה את ההגבלות על קיום משחקי כדורגל בישראל, ומכבי ת"א תארח הערב את מאריבור במוקדמות ליגת האלופות בלרנקה שבקפריסין (כמו גם עירוני ק"ש שתארח בחמישי את דינמו מוסקבה במוקדמות הליגה האירופית). בכדורסל, נבחרת ישראל תיאלץ ביום ראשון הקרוב לנדוד לאי השכן לצורך קיום המשחק "הביתי" מול מונטנגרו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.