ירידה בהפסדי אלוט: "הסביבה העסקית מראה חוזקה"

ההכנסות הסתכמו ב-28.2 מיליון דולר, צמיחה של כ-33% מהרבעון המקביל

"הסביבה העסקית ממשיכה להראות חוזקה, ויחס ההזמנות העתידיות לעומת ההכנסות בפועל (book to bill) היה מעל 1 זה שישה רבעונים ברציפות", כך אומר היום אנדרי אלפנט, נשיא ומנכ"ל חברת הטכנולוגיה אלוט . החברה, ספקית פתרונות לייעול השימושיות בציוד התקשורת בליבת הרשת, פרסמה היום את דוחות הרבעון השני עם תוצאות נמוכות מצפי האנליסטים, אך משופרות ביחס לרבעון המקביל.

הכנסות אלוט הסתכמו ב-28.2 מיליון דולר, צמיחה של כ-33% מהרבעון המקביל ורמה דומה לרבעון הקודם. למרות גידול של כ-7% בהוצאות התפעוליות, צמצמה אלוט את ההפסד התפעולי על בסיס GAAP ב-84% ל-646 אלף דולר, וההפסד הנקי צומצם בשיעור דומה ל-620 אלף דולר. על בסיס Non-GAAP, בנטרול הוצאות התגמולים לעובדים, הפחתות והוצאות חשבונאיות אחרות, עברה החברה לרווח נקי של 1.9 מיליון דולר, שהם 6 סנטים למניה, 2 סנטים פחות מתחזית האנליסטים.

מתחילת השנה רשמה אלוט הכנסות של 56.5 מיליון דולר, צמיחה של 24.5% לעומת התקופה המקבילה ב-2013, והרווח הנקי Non-GAAP הגיע ל-4 מיליון דולר (12 סנט למניה) לעומת הפסד של 326 אלף דולר אשתקד.

אלוט ייצרה ברבעון השני מזומנים בהיקף של 1.4 מיליון דולר מפעילות שוטפת, ומתחילת השנה הגיע הסכום ל-4.9 מיליון דולר. בסוף הרבעון השני היו בקופתה של אלוט כ-124 מיליון דולר.

"אנו מעודדים מהאימוץ המהיר של פלטפורמת ה-Allot Service Gateway Tera בקרב ספקי תקשורת סלולרית בדרג Tier-1 ומצפים שהדבר יהיה בסיס איתן להמשך אספקת פתרונות בתחומי ניתוח המידע, האבטחה ושירותי ערך מוסף גם בעתיד", ציין אלפנט.

אלפנט נכנס במהלך הרבעון השני לתפקיד המנכ"ל לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, רמי הדר, אחרי שמונה שנים בתפקיד. קודם לכן כיהן אלפנט כסמנכ"ל שיווק ומוצרים של החברה.

אלוט נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי 420 מיליון דולר. לאחרונה פרש מדירקטוריון החברה דב בהרב, בעקבות המחויבות שלו לחברת גילת לוויינים שבה מונה ליו"ר, וכתוצאה מכך קיבלה אלוט התרעה מבורסת נאסד"ק, על שאינה עומדת בתנאי המסחר הקובע שוועדת הביקורת צריכה לכלול שלושה דירקטורים עצמאיים. החברה צפויה לקיים אסיפת בעלי מניות לבחירת דירקטור חדש.