גילהר ואברמוביץ ימונו למנכ"לים של בוריס קרסני

אפי הושעיה, ששימש עד כה כמנכ"ל פוליסי, יתמנה ליו"ר ויהיה אחראי על האסטרטגיה של החברה ובנוסף ימשיך לייעץ ללקוחותיה

אפי אושעיה בוריס קרסני  / צילום: תמר מצפי אריאל ירוזלימסקי
אפי אושעיה בוריס קרסני / צילום: תמר מצפי אריאל ירוזלימסקי

ארז גילהר ותמר אברמוביץ' מונו למנכ"לים משותפים של חברת הלובינג והייעוץ "פוליסי" של בוריס קרסני. אפי הושעיה, ששימש עד כה כמנכ"ל, יתמנה ליו״ר פוליסי ויהיה אחראי על האסטרטגיה של החברה ובנוסף ימשיך לייעץ ללקוחותיה.

גילהר (43) החל לעבוד בפוליסי בשנת 2001. קודם לכן עבד במשך עשור במגוון תפקידים בכנסת, בהסתדרות ובממשלה, בהם יועץ בלשכת שר האוצר ודובר סיעת העבודה. אברמוביץ' (37) החלה לעבוד בפוליסי בשנת 2007, לאחר עשור במגוון תפקידים בכנסת ובממשלה בהם יועצת בלשכת שרת החוץ ודוברת משרד הקליטה.

קרסני ואושעיה מסרו כי "פוליסי מראשיתה ידעה להוביל את ענף הלובינג בישראל תוך חדשנות ומקצועיות, ורואה במינוי זה כהמשך מימוש ערכים אלו. תמר וארז מייצגים לובינג מקצועי, הגון ואתי. תמר וארז היו מעורבים בשנים האחרונות במהלכים המקצועיים המשמעותיים ביותר בהם עסקה החברה בהצלחה רבה. על כן היה אך טבעי לבחור בהם לנהל את החברה ולהעמיק את מעורבותם באתגרים המקצועיים והניהוליים העומדים לפתחה".

חברת פוליסי מייצגת מול הממשלה והכנסת בין היתר את Philip Morris, Procter&Gamble, Google, HP, תנובה, אסם, בנק הפועלים, פורום הארגונים העסקיים, איגוד חברות הביטוח, ארגון בוני הארץ ואיגוד הבנקים.