9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח 9 מיליון, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב. בפרסומת נראית שני כהן, כמזכירה של סוכן הביטוח שוקה, מנסה להבין כיצד להשתמש במחשב, ללא הצלחה. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.7%.

יצוין כי הפרסומות כובשת השבוע את דרגת הפרסומות האהובות למרות השקעה כספית נמוכה במדיה. היקף ההשקעה בקמפיין השבוע עמד על 66 אלף דולר בלבד.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת זה השבוע השני הפרסומת של רשת אופטיקה הלפרין. בפרסומת, מנכ"ל הרשת יעקב הלפרין מתאר משקפי ראייה כ"מוצר צריכה בסיסי", בהתייחסו למחירן הנמוך בחנויות הרשת. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.2%.

איציק השקו, סמנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציין לטובה את הפרסומת של משרד התיירות, המעודדת תיירות בישראל דווקא בתקופה זו. הפרסומת הגיעה למקום השלישי במדד האהדה, מה שמעיד אולי על הצורך ההולך וגובר של הציבור הרחב לצאת ולהתאוורר לאחר המבצע הצבאי הארוך.

הקמפיין של אתר WOBI, באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-822 אלף דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של אתר MAKO, עם סך השקעה דומה, אשר עמד על כ-855 אלף דולר.

בשבוע החולף, הפרסומות של מזגני טורנדו, הוט ובנק מזרחי-טפחות נכנסו למדד למרות שכלל לא שודרו.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע דומה למספרן בשבוע שעבר, ועומד על 258 (לעומת 279 בשבוע שעבר). לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-13.9 מיליון דולר (לעומת כ-11.7 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות וזכורות
 אהובות וזכורות