יש קאמבק: רמי וייץ חוזר לשדר כדורגל בצ'רלטון

השדר הוותיק חוזר אחרי היעדרות של שנה ■ בשבוע הבא צפוי לקחת חלק בשידורי המחזור הראשון בפרמיירליג האנגלית

אחרי היעדרות של כמעט שנה משידורי ספורט, השדר הוותיק רמי וייץ חוזר לעמדת השדר בחברת צ'רלטון. ל"גלובס" נודע כי וייץ, שעזב את צ'רלטון בתחילת עונת המשחקים 2013/14, יעשה את הקאמבק שלו לעמדת השידור בצ'רלטון מחר (ג'), כשיעביר מהאולפן את משחק הידידות בין מנצ'סטר יונייטד לוולנסיה הספרדית.

ייתכן כי וייץ ישתלב גם בכתיבה ב"מעריב סופהשבוע", העיתון שבבעלות אלי עזור, שמחזיק גם בצ'רלטון.

וייץ, אחד השדרים הוותיקים והמוערכים בתעשייה, עזב את צ'רלטון לפני כשנה בעקבות חילוקי דעות מקצועיים. בחודשים האחרונים הוא ביצע פרויקט לקראת המונדיאל עבור ערוץ הספורט Trace, שבבעלות אבי בר, ובנוסף קריין בפרסומות טלוויזיה עבור מפעל הפיס ("קמפיין צ'אנס").

צ'רלטון, מפעילת הערוצים ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD, מחזיקה בפורטפוליו זכויות שידור נרחב. וייץ צפוי לשדר במהלך העונה בצ'רלטון את משחקי ליגת העל בכדורגל, ובנוסף את הליגה האנגלית, הגרמנית והליגה האירופית. בשבוע הבא הוא צפוי לשדר ביום שני, במסגרת מחזור הפתיחה של הפרמיירליג האנגלית, את המשחק בין צ'לסי לברנלי.

מלבד צ'רלטון, היסטוריית השידורים של וייץ כוללת את הערוץ הראשון, ערוץ 2, וערוץ הספורט. הוא שידר את המונדיאלים ב-1990, 1994, 1998, 2002, 2006 ו-2010, אבל נעדר מהמונדיאל האחרון בברזיל.

רמי וייץ אישר ל"גלובס" את דבר חזרתו לצ'רלטון.