סמסונג מציגה: גלקסי Alpha - סמארטפון עם מסגרת מתכת

המכשיר מתוכנן להיות מושק בעולם בחודש ספטמבר ובהמשך גם בישראל ■ המסך בגודל 4.7 אינץ'; שני מעבדי ארבע ליבות; מצלמה עם חיישן 12 מגה פיקסל וצילום וידיאו באיכות 4K ■ מגיע בצבעים: זהב, כסוף, לבן, כחול ושחור

סמסונג הכריזה היום (ד') על הגלקסי Alpha, סמארטפון עם מסגרת ממתכת ובצבעים זהב, כסוף, לבן, כחול ושחור, בעובי של 7 מ"מ ובמשקל 186 גרם. המכשיר מגיע בעיצוב המזכיר מאוד את הגלקסי S5 והוא מתוכנן להיות מושק בעולם בחודש ספטמבר ובהמשך גם בישראל.

הגלקסי אלפא מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ' בטכנולוגיית SuperAMOLED וברזולוציית 1280 על 720 פיקסלים (לא Full HD). הוא כולל שני מעבדי ארבע ליבות, 1.8 ג'יגה הרץ לצד 1.3 ג'יגה הרץ, 2 ג'יגה זיכרון ונפח אחסון של 32 ג'יגה ללא אפשרות הרחבה. הסוללה מגיעה בקיבולת 1,860 מיליאמפר - יחסית חלשה.

מבחינת יכולות צילום, המצלמה מגיעה עם חיישן 12 מגה פיקסל וצילום וידיאו באיכות 4K עם 30 פריימים לשנייה. האלפא גם כולל את חיישן טביעות האצבע הלא מוצלח מה-S5 ומצב חסכון בסוללה המנתק את רוב יכולות האלחוט של המכשיר ומשנה את גווני הצבע במסך לשחור.

"הגלקסי אלפא נבנה ותוכנן בהתבסס על צורך ספציפי של הלקוחות בשוק", אומר ג'יי קיי שין, מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג. "עם עיצוב שונה לגמרי, הגלקסי אלפא מתמקד גם ביופי וגם בפונקציונליות הכוללת מסגרת העשויה ממתכת ומראה דקיק שמגיע עם אותה חומרה חזקה ויכולות שצרכנים מצפים מהם ממכשיר דגל מסדרת הגלקסי".