אשת חיי הלילה שנרצחה בתל-אביב: דפנה בר-ציון

גופתה של בר-ציון, בת 50, נמצאה אמש בדירת בן זוגה לשעבר בדרום העיר, כשעליה סימני אלימות קשים ■ בן הזוג לשעבר חשוד ברצח, והוא טרם נתפס

רצח התאבדות  / צלם: טינקסטוק
רצח התאבדות / צלם: טינקסטוק

הותר לפרסום: דפנה בר-ציון הוא שמה של אשת חיי הלילה שנרצחה אתמול (ה') בדרום תל-אביב. החשוד ברצח הוא בן זוגה לשעבר של בר-ציון, שבעבר התלוננה על אלימות מצידו.

בר-ציון הייתה בעברה זמרת רוק והוציאה מספר אלבומים. בשנות ה-80 הקימה הרכב ניו-וייב בשם "מטרופולין", שהופיע במספר מועדונים בתל-אביב אך לא זכה להצלחה רבה. בסוף שנות ה-90 הוציאה בר-ציון שני אלבומים, מהם מספר סינגלים שזכו להשמעות רבות בתחנות הרדיו. כמו כן, בבעלותה היו מספר מקומות בילוי בתל-אביב.

בני משפחתה של בר-ציון החלו לדאוג לה כבר משעות הצהריים אתמול. בשעה 16:00 אף יצרו בני המשפחה קשר עם המשטרה, דיווחו כי אינם מצליחים להשיג אותה וכי יש חשש לביטחונה. במשטרה פתחו בחיפושים אחריה, ומספר שעות לאחר מכן איתרו את רכבה בקרבת דירתו של מי שעד לא מזמן היה בן זוגה.

בשעה 19:37 הגיעה בתה של בר-ציון אל דירתו של בן זוגה לשעבר, שם מצאה את גופתה מוטלת ועליה סימני אלימות קשים. לצוותי מד"א שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה.

בחקירה ראשונית התברר כי לפני 3 חודשים הגישה בר-ציון תלונה נגד בן הזוג, ובמשטרה הציעו לה אמצעים להרחקתו. היא עצמה סירבה לעבור למקלט לנשים וסירבה לטיפול. התיק בעניינו של בן הזוג הועבר לטיפול מחלקת התביעות.