הקרב על הבונוס: מחריף המאבק בין בעלי סטימצקי לאיריס בראל

‎החרפה במתיחות בין הבעלים החדשים של סטימצקי ובין המנכ"לית לשעבר - עם איומים הדדיים לתביעות במיליוני שקלים ■ ‎בראל: "מטרתכם היא להסתיר את העובדה שנטלתם על עצמכם את ניהול הרשת כשאין לכם המשאבים לכך"

לא מעט עיסוק כבר היה לאחרונה סביב הבונוס שאמורה לקבל איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי עד לאחרונה, במקרה של העברת בעלות ברשת. עתה נדמה כי העניין בו מגיע לשיא, עם מאבק חריף בין בראל לרשת אותה ניהלה עד לפני פחות מחודשיים, כשהיום מושמעים איומים לתביעות משני הצדדים.

בסטימצקי מדברים על סדרה ארוכה של אי-סדרים בתקופת בראל. כך למשל, בנוגע ל-5 משכורות הבונוס שהעניקה לעצמה בשיאו השל המשבר. בהתאם, ברשת מתכננים לתבוע את בראל בהיקף של מיליונים, ואומרים כי אין קשר בין התביעה למאבק סביב הבונוס. בנוגע אליו, נראה כי חלק מההנהלה לא מוכנה אף לתת את מחציתו.

בראל, מצידה, הגיבה לטענות באיום בתביעה בהיקף של 5 מיליון שקל וברמיזה עבה לכך שהתביעות לקיצוץ בבונוס שלה נובעות מסיבה אחת - מצוקת מזומנים חריפה של הרשת.

במכתב התרעה לתביעת לשון הרע שהגישה היום (ג') בראל באמצעות עו"ד שמוליק קסוטו, בעקבות הטענות של סטימצקי לאי-סדרים בתקופתה, נכתב לבעלים החדשים של הרשת, בראשות יפית גרינברג (ג. יפית), כי "קשה להשתחרר מהרושם כי טעמים אלה נטענו כלפי חוץ בלבד, והלכה למעשה הם נועדו להסתיר את הטעם האמיתי להתנהלותכם כלפי מרשתנו. לטעמים אלה תכלית אחת - להסתיר מהציבור, מעובדי החברה, מהספקים ומנותני השירותים של החברה וכן מכל מי שיש לו עניין כלשהו בחברה, את העובדה הברורה שנטלתם על עצמכם את ניהול הרשת כאשר אין בידיכם את המשאבים הנדרשים למימון פעילותה התקינה".

במכתב גם נטען כי בעצם תחת ההנהלה הנוכחית שוב צפויה סטימצקי לעמוד בסכנת פירוק: "אין בידיכם משאבים נוספים, ובנסיבות בהן תידרשו להשקעות נוספות מעבר להשקעה הראשונית, ייתכן שתחליטו לעזוב את החברה ולהותירה לפירוק ו/או להקפאת הליכים בידי נושיה".

יש לציין בהקשר הזה כי בסטימצקי מציגים תמונה שונה לגמרי. לפי גורם בחברה, רק בחודש האחרון עלו ההכנסות ב-4 מיליון שקל, וההוצאות צומצמו ב-1.5 מיליון שקל, כך שהמצב משתפר מהותית.

מסטימצקי נמסר בתגובה: "הרשת אינה מנהלת את עניינה העסקיים בתקשורת ובטח שלא תתייחס לרכילות עסקית. לנושא הרלוונטי ובעניין התפטרותה של הגברת בראל - נגיב בבית המשפט".