פנינסולה חתמה על מזכר הבנות למיזוגה לתוך שלד ציבורי

פנינסולה, המספקת פתרונות אשראי חוץ-בנקאי לעסקים קטנים ובינוניים, חתמה על מזכר הבנות למיזוגה לתוך השלד הבורסאי מיינסטרים החזקות ■ מנכ"ל פנינסולה, מיכה אבני: "העסקה היא מהלך טבעי בהתפתחות החברה"

חברת פנינסולה, המספקת פתרונות אשראי חוץ-בנקאי לעסקים קטנים ובינוניים, הודיעה היום (ה') כי חתמה על "מזכר הבנות" למיזוגה לתוך שלד ציבורי של מיינסטרים החזקות בע"מ. העסקה כפופה לחתימה על הסכם מחייב, גילוי נאות, אישור בעלי מניות של הצדדים ואישורים רגולטוריים. עם השלמת העסקה פנינסולה תסחר בבורסה בתל-אביב.

מיכה אבני, מנכ"ל ספקית האשראי פנינסולה, מסר: "העסקה היא מהלך טבעי בהתפתחות החברה שיוצק את התשתית להמשך צמיחת פנינסולה בעשור הקרוב. לאחר ביצוע העסקה לא צפוי שינוי בפעילות, בכח האדם או בניהול פנינסולה. אנחנו נמשיך לפעול בהתאם לערכי היסוד של החברה: פשטות, מהירות תגובה, יושרה וכבוד הדדי".

חברת פנינסולה, שהוקמה בשנת 2004 על-ידי מיכה אבני, מעמידה לעסקים קטנים ובינוניים מגוון פתרונות אשראי למימון צמיחה עסקית. בין בעלי המניות של פנינסולה נמנים מוסדות פיננסים ישראליים ובינלאומיים הכוללים את חברת הביטוח מגדל, די. אי. שאו ושות', וויולה פרטנרס. בעשור האחרון פנינסולה העמידה לרשות אלפי עסקים טובים אשראי בהיקפים של מיליארדי שקלים.