הצעה מטורפת לקווין דוראנט: 285 מיליון דולר מאנדר ארמור

ענקית ההלבשה האמריקאית מעוניינת להחתים את כוכב ה-NBA של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, שמסיים חוזה עם נייקי

קווין דוראנט כוכב אוקלהומה סיטי תאנדר / צילום: רויטרס
קווין דוראנט כוכב אוקלהומה סיטי תאנדר / צילום: רויטרס

קווין דוראנט בדרך לאחד מחוזי החסות הגדולים שאי-פעם נחתמו - 285 מיליון דולר לעשר שנים מענקית ההלבשה אנדר ארמור. כך מפרסם אתר ESPN.

לפי הדיווח, כוכב ה-NBA של אוקלהומה סיטי ת'אנדר מנהל מו"מ לחידוש הסכם החסות שלו וכבר עדכן את ראשי נייקי - הספונסרית הנוכחית שלו - כי הוא מחזיק בהצעה לחוזה עם אנדר ארמור בשווי שבין 265 ל-285 מיליון דולר.

במידה וייקח את ההצעה של אנדר ארמור, זה יהיה הסכם החסות הגדול אי-פעם שחתמה החברה. יש לציין כי ההסכם כולל מניות בחברה, ובנוסף הבטחה לבניית מרכז קהילתי שיישא את שם אמו של דוראנט.

על-פי הפרסום, נייקי מוכנה לשפר את ההצעה של דוראנט בהסכם חדש ששוווה עד 20 מיליון דולר לעונה. יש לציין כי נייקי החתימה את דוראנט על הסכם חסות ב-2007, עם כניסתו לליגה, כאשר הכוכב היה מוכן לקחת את ההצעה של החברה שעמדה על 60 מיליון דולר ל-7 שנים, למרות שהייתה נמוכה בכ-20 מיליון דולר מזו של אדידס.

בשנה שעברה עבר דוראנט לעבוד עם חברת השיווק Roc Nation Sports, שבבעלות הראפר ג'יי-זי, וב-ESPN מדווחים שעם המעבר החל דוראנט לפזול "החוצה" מנייקי אל עבר חברות אחרות.

אנדר ארמור, שנסחרת בוול סטריט, רשמה בשנת 2013 הכנסות בסכום כולל של 2.3 מיליארד דולר, אבל רק אחוז אחד מתוך זה מגיע ממכירת נעלי כדורסל. באנדר ארמור מעריכים כי הגעתו של דוראנט תצליח להגדיל באופן משמעותי את מכירות נעלי הכדורסל שלה - שוק הנשלט כמעט בלעדית על-ידי נייקי.