"צוק איתן" נמשך - והזכייניות שומרות על לוחות שידורים רגילים

זכייניות הטלוויזיה מסתפקות בהרחבת מהדורות החדשות המרכזיות ובהוספת מבזקים שעתיים, מה שלא פוגע במהלך השידורים השגרתי

חמישיית הגמר -האח הגדול עונה 6 / צילום: רונן אקרמן
חמישיית הגמר -האח הגדול עונה 6 / צילום: רונן אקרמן

ההפוגה הולכת ודועכת, השקט הופר, אך גופי השידור נחושים שלא למסור את לוח השידורים לידי שידורי החדשות. ההחלטה ככל הנראה היא לא רק ערכית ועיתונאית, אלא יש בתוכה גם את מרכיב שוק הפרסום, שנחוש שלא להעביר מסר משברי מחודש. בינתיים מסתפקות הזכייניות בהרחבת מהדורות החדשות המרכזיות ובהוספת מבזקים שעתיים, מה שלא פוגע דרמטית במהלך השידורים השגרתי.

עונת "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת מתקרבת אל קצה, כשהמשדר אמש (מוצ"ש) בו הוכתרה חמישיית הגמר משך 980 אלף צופים. נתח הצפייה עמד על 46.8% במשקי-הבית היהודיים, והוא הגבוה ביותר השבוע החולף.

נדמה כי אף תוכנית היום על מסך הטלוויזיה לא מצליחה לשחזר את נתח הצפייה של "ארץ נהדרת", שמשכה למעלה ממחצית מהצופים בזמן שידורה. "תוכנית קיציס", בת משפחה של "ארץ נהדרת", מתגלה כתוכנית רווחית מאוד, שכן באמצעים דלים יחסית של תוכנית אירוח - שבכלל יועדה ללייט-נייט - היא מצליחה להגיע לנתונים גבוהים של פריים-טיים בשני שידורים שבועיים של אותו פרק. למעשה, התוכנית ששודרה בשידור חוזר במוצאי שבת, גברה על השידור הראשון בליל שבת, עם רייטינג של 20.9% במשקי-בית יהודיים, לעומת 18.9%.

"The Voice" של רשת שבה אל המסך וספגה מהלומה מ"המסע המופלא של גידי ואהרוני" ששודרה בערוץ 10 במקביל לה. התוכנית הגיעה לנתון הנמוך שלה עד כה לעונה זו - 23.7% במשקי-בית יהודיים, כשערוץ 10 הציב אלטרנטיבה עם התוכנית הדוקולינרית המענגת ממול שהגיעה ל-14.4%.

ערוץ 10 יכול להתבשם מהשקה מוצלחת לתוכניתו החדשה של שי שטרן, שהגיעה ל-7.8% צפייה. התוכנית הגיעה אחרי "שישי" עם טלי מורנו ואלון בן-דוד, שהשיגה נתון מרשים ביותר של 8.5% ביום שישי האחרון - לעומת "אולפן שישי" של חדשות 2 שעמדה על 16.1% ו"יומן" בערוץ 1 שנותרה מאחור עם 4.5%.

גם משדר החדשות המיוחד ששודר בחדשות 10 בשעה 18:00 ביום שישי הגיע לנתונים נאים של 14.3%. באותו זמן "שישי בחמש" עם כנרת בראשי ואורי לוי בערוץ 1 הגיע לשיא צפייה שנתי של 7.3% צפייה.

חדשות השבת עם דנה ויס בערוץ 2 היא תוכנית החדשות הנצפית בישראל עם 25.9% צפייה במשקי-בית יהודיים ו-692 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

רייטינג
 רייטינג