אופירה אבישי תמונה לסמנכ"לית תקשורת שיווקית ביוניון מוטורס

בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת אגף השיווק ביורוקום, נציגת נוקיה ו-ZTE

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הודיעה היום על מינויה של אופירה אבישי לסמנכ"לית תקשורת שיווקית בחברה.

במסגרת תפקידה תהיה אבישי אחראית על האסטרטגיה התקשורתית של המותג טויוטה בישראל, כולל ניהול פעילות הפרסום, הקד"מ, נראות אולמות התצוגה ויחסי הציבור של טויוטה בישראל, בדגש על פיתוח שירותים דיגיטליים ומתקדמים ללקוח.

אבישי מביאה עמה ניסיון שיווקי רחב הכולל התמחות בנושא שיווק דיגיטלי ושירותי תוכן והיכרות מעמיקה של עולמות האוף-ליין והאון-ליין. בתפקידה הקודם כיהנה כמנהלת אגף השיווק בחברת יורוקום, נציגת נוקיה ו-ZTE בישראל, וביצעה מגוון תפקידים בתחומי השיווק, הפרסום, שירותי התוכן והאפליקציות. בתחילת דרכה המקצועית עבדה אבישי, בין היתר, במשרדי פרסום שונים ובקול ישראל.

לאבישי יש תואר M.A בתקשורת ובמינהל עסקים עם התמחות בשיווק, ותואר B.A במדעי המדינה ובסוציולוגיה ואנתרופולוגיה חברתית, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מסר: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של אופירה לחברת טויוטה. כיבואני מותג הרכב המוביל בעולם, הנמצא בחזית הטכנולוגיה והפיתוח, שמנו לנו ליעד להציע ללקוחותינו את חוויית הרכישה והשירות המתקדמת ביותר בענף הרכב בישראל. אנו בטוחים כי הניסיון המשמעותי שאופירה מביאה עמה בניהול מותג טכנולוגי רב-לאומי, לצד עשייה ייחודית בתחום המובייל והאפליקציות, יסייעו לנו להגשים את היעד ולהיות מובילי השירותים הטכנולוגיים בשוק הרכב המקומי".

יוניון מוטורס רשמה מתחילת השנה צמיחה של כ-59% במסירות כלי רכב חדשים בישראל לעומת השנה הקודמת, והגיעה לסך מסירות של כ-17,600 כלי רכב (לתקופה שעד עד סוף יולי 2014).