אל-על משיקה כרטיס אשראי בשת"פ עם דיינרס ומועדון YOU

חברת התעופה משיקה שני כרטיסים - "פליי קארד" ו"פליי קארד פרימיום" - שיאפשרו לצבור נקודות במועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על בכל שימוש

מהפכה צרכנית? חברת התעופה אל-על השיקה הבוקר (ג') את ה"פליי קארד" (fly card) - כרטיס אשראי חדש בשיתוף חברת האשראי דיינרס מקבוצת כאל ובשיתוף מועדון הלקוחות YOU של קבוצת רבוע כחול-דור אלון.

למעשה, מדובר בשני כרטיסים חדשים - "פליי קארד" ו"פליי קארד פרימיום" (למוציאים מעל 10,000 שקל בחודש) - שיאפשרו למחזיקים לצבור נקודות במועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על בכל שימוש/קנייה בהם.

כך למשל, הראשון יעניק על כל קנייה בסך 250 שקל נקודה אחת של "הנוסע המתמיד" (עד כה יחס ההמרה הממוצע עמד על 750 שקל לנקודה אחת). כמו כן, הכרטיס יעניק 50% הנחה בתשלום על מזוודה אחת נוספת במחלקת תיירים ו-5% הנחה קבועה בדיוטי פרי במטוסי אל-על והטבות נוספות, כולל ברשתות מבית מועדון YOU. דמי הכרטיס יהיו 19.90 שקל בחודש, וניתן להנפיקו רק דרך דיינרס.

לעומת זאת, כרטיס הפרימיום יקנה למחזיקיו יחס המרה משופר יותר: נקודה אחת במועדון "הנוסע המתמיד" על כל קנייה בסך 190 שקל בכרטיס החדש. דמי הכרטיס החודשיים יהיו 31.90 שקל דרך דיינרס, 40 שקל דרך אמריקן אקספרס ו-49 שקל דרך לאומי קארד.

"הפעם מדובר במהפכה צרכנית אמיתית, כי יצרנו חיבור ראשון מסוגו בין חברת תעופה, מותג אשראי, בנקים וקבוצת קמעונאות. חיבור כזה הוא חיבור מנצח", אמר במסיבת העיתונאים ליאור טנר, מנהל מועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על.

מנכ"ל אל-על, דוד מימון, דיבר אף הוא במונחים של מהפכה. "מדובר במוצר חדשני שישפיע לא רק על עולם התעופה אלא גם על תחומי צרכנות אחרים".

על הבחירה בדיינרס אמר מימון: "בחרנו בדיינרס בגלל המטריה הבינלאומית של דיינרס, בגלל הצמיחה הגדולה שלה בתחום התעופה והתיירות ובגלל הנכונות של דיינרס ללכת איתנו. אני יודע שדניירס בישראל עוד לא ברמה של דיינרס בעולם, וזה הטריד אותנו. לכן נפגשנו עם נציגי דיינרס העולמית, שנתנו מחויבות להגיע למכובדות של מעל 90% בישראל".

לדברי מימון, אל-על הציבה לעצמה יעד ב-5 השנים הבאות: הנפקת 300 אלף כרטיסי אשראי חדשים וגידול של 450 אלף לקוחות במספר חברי מועדון "הנוסע המתמיד" של אל-על ל-1.8 מיליון לקוחות.

דורון ספיר, מנכ"ל כאל ודיינרס, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מאמינים שה'פליי קארד' יחזק עוד יותר את דיינרס ומצפים שיגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלו".

עוד אמר ספיר כי הכרטיס יוצע למכירה לא רק ברשת מגה אלא גם במטוסי אל-על.