מחיר תא צפייה בארנה בירושלים: 100 אלף דולר לשנה

הפועל ירושלים וחברת אריאל החלו לשווק את התאים, שיכללו בין היתר מטבחון, מלצר צמוד, מקררים ומסכי ענק ■ כל תא יוכל להכיל 16 אנשים בו זמנית

במסגרת ההכנות לפתיחת עונת 2014/15, החלה הפועל ירושלים בשיתוף עם חברת אריאל המנהלת את היכל "פיס ארנה" בירושלים, להשכיר את תאי הצפייה בהיכל החדש. התאים יוצעו במחיר של 100 אלף דולר לתא, ויכללו את כל משחקי הפועל ירושלים בעונת המשחקים הקרובה ובנוסף את כל האירועים והמופעים שייערכו בהיכל.

מכירת התאים תתאפשר במספר מסלולים - רכישת תא לכל האירועים (ספורט ואירועי תרבות אחרים) שייערכו בארנה במהלך העונה; השכרת תאים רק למשחקי הפועל ירושלים כדורסל; וכן אפשרות להשכרת תאים לאירועים בודדים.

מדובר במודל דומה לזה שמחזיקה מכבי ת"א בהיכל נוקיה. בסך הכל קיימים בארנה החדשה בירושלים 16 תאי צפייה שמחולקים לאורך שני צדי המגרש, כל תא משתרע על 50 מ"ר והוא נועד להכיל עד 16 אנשים בו זמנית.

ההגעה לתאים היא באמצעות מעלית שנגישה רק למוזמנים היישר מחניון ה-VIP. התאים מצוידים במטבחון, לרשות האורחים בכל תא יש שירות של מלצר צמוד, מקררים לשתייה קלה וחריפה, מסכי ענק, שירותים צמודים וחיבור לאינטרנט. קיימת אפשרות נוספת להזזת הקיר האקוסטי המחבר בין שני התאים, ובכך ליצור תא צפייה אחד רחב בגודל 100 מ"ר שיכול להכיל עד 32 איש.

אריאל היא חברה שמנהלת את ההיכל החדש עבור עיריית ירושלים, ובנוסף מפעילה את מתחם בריכת הסולטן ומתחם הרכבת המחודש. בנוסף היא אחראית להפקת אירועים, דוגמת פסטיבל חוצות היוצר, עיר הקרח, פורמולה 1.

בניית הארנה בירושלים החלה ב-2009. היא תכיל 11,600 מקומות ותיפתח רשמית לעונת המשחקים הקרובה, ותשמש את קבוצת הפועל ירושלים במקום אולם מלחה. הפועל ירושלים תהיה בין שמונה קבוצות שיתמודדו בין 23-26 בספטמבר באוסטנד שבבלגיה במוקדמות היורוליג, על כרטיס אחד למפעל האירופי הבכיר לעונה הקרובה.