קפה טורקי עלית - האהובה; אופנת הילדים של קסטרו - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קבוצת שטראוס-עלית למותג קפה טורקי, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. בפרסומת נראה זוג בדייט, כאשר האישה בוחרת להזמין קפה טורקי מתוך מגוון רחב של סוגי קפה המוצעים במקום. אביב אלוש, פרזנטור המותג, מפנה את תשומת לבו של הבחור לעובדה זו, ולבסוף ממליץ לו להתחתן איתה. שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.3%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת לאופנת הילדים של רשת האופנה קסטרו, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן IPG. בפרסומת נראים ילדים שונים, הלבושים בבגדי הרשת, כשהם מנגנים ושרים את השיר "כולם רוקדים עכשיו". שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%. הפרסומת שודרה, בין היתר, ב"ברייק הזהב" בגמר התוכנית "האח הגדול", מה שעשוי לתרום רבות לזכירות.

קמפיין בזק - הכי מושקע תקציבית

קמפיין חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.2 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של המשקה תפוזינה, עם השקעה נמוכה יותר, של כמיליון דולר.

יצוין, כי הפרסומות של חברת התקשורת הוט מובייל נכנסה למדד למרות שלא שודרה כלל במהלך השבוע החולף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 601 (לעומת 488 בשבוע שעבר). גם היקף התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-38.2 מיליון דולר (לעומת כ-36.8 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

זכורות
 זכורות