מתאגדים: הכתבים המדיניים מקימים תא בראשות אודי סגל

הכתבים המדיניים החליטו על הקמתו של התא מתוך רצון לקדם את שיתוף הפעולה השוטף והדיאלוג המקצועי מול המערכת המדינית והבטחונית על רבדיה השונים ■ בתא חברים בין היתר איילה חסון, צ'יקו מנשה, בן כספית ווברק רביד

הכתבים המדיניים בכלי התקשורת הישראליים החליטו להקים תא כתבים מדיניים. בראש התא יעמוד הכתב המדיני של חדשות 2 אודי סגל. מאחורי הקמת התא עומדת הכוונה להתייצב כגוף אחד לפגישות תדרוך עם גורמים מקצועיים, בשלטון ומחוצה לו. כמו כן בכוונת חברי התא לקיים סיורים מקצועיים, בארץ ובחו"ל.

הכתבים המדיניים החליטו על הקמתו של התא מתוך רצון לקדם את שיתוף הפעולה השוטף והדיאלוג המקצועי מול המערכת המדינית והבטחונית על רבדיה השונים, ולהגביר את הנגישות והשקיפות של גופים אלה כלפי התקשורת וממנה אל הציבור בישראל. במיוחד מכוון התא את פועלו מול לשכת ראש הממשלה, אשר ידועה ביחסיה המעורערים עם כמה מכלי התקשורת בישראל.

עד כה קיים התא באחרונה מפגשים עם בכיר בבית הלבן, עם בכיר במטכ"ל ועם שר החוץ אביגדור ליברמן. לצד סגל חברים בתא איילה חסון (ערוץ 1), מואב ורדי (ערוץ 10), אילאיל שחר (גל"צ), רונן פולק (קול ישראל), צ'יקו מנשה (קול ישראל), בן כספית (מעריב- סופהשבוע), ברק רביד (הארץ), שלמה צזנה (ישראל היום), איתמר אייכנר (ידיעות אחרונות), שמעון שיפר (ידיעות אחרונות), אמיר תיבון (וואלה!), אטילה שומפלבי (ynet), לילך ויסמן (גלובס) ואחרים.