בועת נדל"ן? חניה בבניין מגורים במנהטן נמכרת במיליון דולר

בניין מגורים חדש ברחוב קרוסבי 42 ברובע הסוהו במנהטן, ניו-יורק, דוחף את שוק הנדל"ן ב"תפוח הגדול" לגבהים חדשים ■ הבעלים של הבניין החדש מציע למכירה את עשרת החניות התת-קרקעיות במחיר של מיליון דולר לחניה

ניו-יורק / צילום: רויטרס
ניו-יורק / צילום: רויטרס

מה ניתן לקנות בניו-יורק במיליון דולר? יהלום גדול מאוד, שעון קרטייה, מספר רכבי יוקרה והרבה מוצרים אחרים. עכשיו אתם יכולים לרכוש גם מקום חניה ברובע הסוהו של מנהטן, ניו-יורק.

בניין מגורים חדש ברחוב קרוסבי 42 במנהטן דוחף את שוק הנדל"ן בניו-יורק לגבהים חדשים. הבעלים של הבניין החדש מציע למכירה את 10 החניות התת-קרקעיות של הבניין במחיר של מיליון דולר לחניה. כך לפי דיווח שפורסם ב"ניו-יורק טיימס".

לפי הטיימס המחיר נחשב שערורייתי אפילו עבור מנהטן, משום שבשנה החולפת נמכרו חניות במחיר ממוצע של כ-136 אלף דולר. כלומר בערך שמינית מהמחיר שבו נמכרת החניה בבניין ברחוב קרוסבי.

עם זאת, בהתחשב בעובדה שהדירות בבניין היוקרתי מוצעות למכירה בטווח מחירים של כ-9-25 מיליון דולר, אז מיליון דולר הוא סכום סביר יחסית למי שיהיה מעוניין לרכוש גם חניה פרטית.

"היינו מעוניינים לקבוע בנצ'מרק", אמר שון אושר, מייסד ומנכ"ל חברת הברוקראז' המטפלת בשיווק ומכירת הנכסים בבניין החדש ברחוב קרוסבי. "בנדל"ן המיקום מגדיר את הערך וחניה היא לא יוצאת דופן מהכלל הזה", לדבריו.