סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התקשורת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי. בפרסומת לשירותי הענן של החברה, הפרזנטור הקבוע גידי גוב משחק גולף עם דבל'ה גליקמן.

שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 20.9%.

יצוין כי מלבד הפרסומת של בזק, הצליח השבוע משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי להכניס לטבלה שתי פרסומות נוספות - לבזק בינלאומי ולתמי 4.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של קוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף. בפרסומת נראים צעירים שונים מציגים את המשפטים ואת השימושים השונים שניתן לבצע באמצעות התוויות שעל הבקבוקים.

שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

קמפיין זה הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך ההשקעה העומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). הקמפיין המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של חברת בזק, עם השקעה נמוכה יותר, של כ-1.2 מיליון דולר.

אלי משולם, מנהל חטיבת מחקרי השיווק והפרסום בגיאוקרטוגרפיה, מציין כי רמת הזכירות הגבוהה לפרסומת של קוקה-קולה היא ככל הנראה פועל יוצא של היקף ההשקעה במדיה וכן של התמיכה בו באמצעות שלטי חוצות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך משמעותית ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 481 (לעומת 601 בשבוע שעבר).

לעומת זאת, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-44.4 מיליון דולר (לעומת כ-38.2 מיליון דולר שהושקעו בשבוע שעבר).

אהובות
 אהובות