שינויים במשרד הפרסום ברוקנר: יורם לוי מתווסף לשם המשרד

המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו

יורם לוי / צלם: איל יצהר
יורם לוי / צלם: איל יצהר

השותפות של יורם לוי במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער הולכת צעד אחד קדימה: לקראת השנה החדשה משנה המשרד את שמו, והוא יהיה מעתה ברוקנר-יער-לוי.

שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד - זאת מאחר שהוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו.

לוי הצטרף למשרד לפני כמעט שנה בצעד שנתפס בענף כהימור לא פשוט - זאת מאחר שבמשרד כבר היה איש קריאייטיב - השותף עופר יער, שכמו לוי נחשב לפרסומאי מוערך.

הפורמט של משרד שמתוך 3 בעלי מניות בו שניים הם אנשי קריאייטיב שווים במשקלם, חריג מאוד בענף הפרסום. המשרד האחרון שניתן היה לראות בו פורמט כזה היה באומן-בר-ריבנאי, שבו היו שותפים באותו זמן מיקי בר ושוני ריבנאי.

ניהול בשני ראשים, בכל תחום, אינו דבר פשוט - בוודאי לא כשמדובר בתחום הקריאייטיב, שבו יש הרבה אגו. לכן, רבים העריכו כי די מהר יתחילו להישמע חריקות, אך לפחות עד שלב זה הנבואה לא הגשימה את עצמה, ונראה כי כל אחד מהשותפים תפס נישה משל עצמו.

גם ההצלחה של משרד כמו ברוקנר-נטע-יער לצרף אליהם את לוי לא נחשבה כדבר מובן מאליו. לוי נחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבכירים והממותגים ביותר בתעשיית הפרסום. עד חודשים ספורים לפני הצטרפותו למשרד הוא ניהל את הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי ונחשב לגורם חשוב למהפך הקריאטיבי שהתחולל במשרד בשנים האחרונות. קודם לכן עבד במשך 13 שנה בשלמור-אבנון-עמיחי.

לוי שאף תקופה ארוכה להפוך להיות שותף ובעל מניות במשרד פרסום, וכשהתברר כי בקבוצת פובליסיס (המחזיקה בבאומן) לא תצא שאיפתו לפועל, החליט לפרוש ולחפש את דרכו. אחרי פרישתו הוצעו לו מספר הצעות להפוך לשותף במשרד פרסום.

ברוקנר-נטע-יער הוא מהמשרדים הבודדים בתעשייה שעשו בשנים האחרונות קפיצת דרך משמעותית קדימה. המשרד הוקם לפני 15 שנה על-ידי טל ברוקנר ויגיל נטע. בתוך פחות מעשור הוא הפך ממשרד קטן שנמצא מחוץ לדירוג 20 המשרדים הגדולים, למשרד בתוך העשירייה הראשונה. ההחלטה לצרף את לוי כשותף נועדה לבדל את המשרד באופן מובהק מהאחרים, באמצעות הצבת שני בעלי משרד מתחום הקריאייטיב בחזית.

טל ברוקנר מסר בתגובה: "השילוב של עופר יער ויורם לוי, שניים מאנשי הפרסום והקריאייטיב הבכירים בענף, מקנה לנו יתרון תחרותי ואיכותי שקשה למצוא שני לו היום בענף. אצלנו השמות שכתובים על הדלת הם גם אלה שהמפרסם עובד מולם ישירות, בצמידות לאורך כל הדרך, יום-יום".