חברת ReWalk הישראלית גייסה 36 מ' ד' - המניה טסה 116%

החברה, שמפתחת מעין שלד חיצוני לגוף, מכרה בוול סטריט 3 מיליון מניות במחיר של 12 דולר למניה ■ היעד הראשוני של ריוולק היה לגייס כ-58 מיליון דולר לפי שווי של 250-300 מיליון דולר "אחרי הכסף"

ReWalk - עמית גופר, ג'ף דייקן ולארי ג'סינסקי / צילום: איל יצהר
ReWalk - עמית גופר, ג'ף דייקן ולארי ג'סינסקי / צילום: איל יצהר

אחת ההנפקות הישראליות המדוברות יותר של השנה יצאה לדרך: חברת ReWalk (שנקראה עד לאחרונה Argo אבל שינתה את שמה לשם מוצר הדגל שלה) גייסה בוול סטריט כ-36 מיליון דולר, לאחר שהצליחה למכור 3 מיליון מניות לפי מחיר של 12 דולר למניה ולפי שווי של כ-136 מיליון דולר. לאחר ההנפקה בנאסד"ק מניית החברה מזנקת ביותר מ-100%.

החברה עשויה לקבל עוד כ-5.5 מיליון דולר מאחר ולחתמים, ביניהם ברקליס קפיטל וג'פריס, ניתנה אופציה לרכוש 450 אלף מניות נוספות.

היעד הראשוני של ריוולק היה לגייס כ-58 מיליון דולר לפי שווי של 250-300 מיליון דולר "אחרי הכסף". כלומר למכור כ-4 מיליון מניות לפי מחיר של כ-13-14 דולר למניה.

החברה מפתחת מוצר שמהווה מעין שלד חיצוני לגוף, המאפשר למשותקי גפיים ללכת כשהם זקופים במקום להתנייד באמצעות כיסא גלגלים. המוצר, שנקרא על שם החברה - ReWalk, פותח על-ידי ד"ר עמית גופר, יזם החברה וממייסדי חברת Odin, שנמכרה למדטרוניק תמורת 9 מיליון דולר ב-2006.

עוד לפני שהקים את אודין, ב-1997, עבר גופר תאונה שאחריה נותר משותק. המחשבה כיצד לצאת מכיסא הגלגלים, היא שהובילה אותו להקמה של ארגו. היום גופר מחזיק ב-3.7% ממניות ReWalk, ולאחר ההנפקה הוא קיבל מניות נוספות כך שחלקו בחברה יעמוד על 6% (אם מחיר מניה בהנפקה יגיע לסכום שהוסכם מראש בין הצדדים). כלומר, שווי חלקו בחברה צפוי לעמוד על 12-15 מיליון דולר.