עוד יום עבודה של מייוודר (עוד 32 מיליון דולר בבנק)

זה הסכום שהובטח למתאגרף עוד לפני הקרב שאותו ניצח מול מרקוס מאידאנה הארגנטיני ■ יקבל עוד מיליוני דולרים מרכישת הקרב בפיי-פר-ויו

פלויד מייוודר בקרב אגרוף מול מרקוס מאידנה / צילום: רויטרס

עוד לפני שעלה לפנות בוקר (א') במלון MGM בלאס וגאס לקרב אותו ניצח מול מרקוס מאידאנה, פלויד מייוודר (המכונה "Money") כבר הבטיח לעצמו 32 מיליון דולר. המתאגרף, שעלה למאזן קריירה 0-47 (ניצח הלילה בהכרעת שופטים), נחשב לספורטאי המכניס בעולם ונהנה מהסכם יוצא דופן עליו חתם בפברואר 2013 עם רשת Showtime שהתחייבה לשלם לו כ-250 מיליון דולר עבור שש קרבות. הקרב הלילה היה הרביעי במסגרת העסקה.

כעת ימתין מייוודר לנתוני רכישת הקרב לצפייה בפיי-פר-ויו, ממנה הוא גוזר אחוזים. כמה הוא יכול לגזור? בקרב בספטמבר 2013 מול קאנאלו אלברז, הובטחו למייוודר 41.5 מיליון דולר, ולאחר שהתקבלו נתוני רכישת הקרב בפיי-פר-ויו והכנסות ממכירת כרטיסים - התברר שמייוודר סיים את הלילה עם הכנסה של כ-80 מיליון דולר בסך הכל.

לפי "פורבס", הקרב הלילה היה העשירי ברציפות שבו הכניס מייוודר לפחות 25 מיליון דולר. אחרי הלילה הוא חצה את רף ה-400 מיליון דולר הכנסות בקריירה.

אגב, למאידאנה הארגנטיני הובטחו לפני הקרב 3 מיליון דולר בלבד, והוא ייהנה בנוסף גם מהכנסות הפיי-פר-ויו ואחוזים ממכירת כרטיסים.

מייוודר, 37, יליד מישיגן, ארה"ב, החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1996. הוא מנהל בין קרב אגרוף אחד לשניים בשנה על התואר העולמי. לפי "פורבס", בשנה האחרונה הוא רשם הכנסה כוללת של 104 מיליון דולר - יותר מכל ספורטאי אחר, בכל ענף שהוא, בעולם.