ההסתדרות: החל מיום ראשון - אין קבלת קהל בבתי המשפט

בנוסף, לא תתאפשר העברת מטענים דרך הגבול המזרחי והדרומי, ותמשיך השביתה ברשות המסים, במשרד התחבורה, בהוצאה לפועל ובסניפי הדואר

לאחר שאתמול איים יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן להשבית את כל המשק אם לא תהיה התקדמות במשא-ומתן מול עובדי הדואר, כמו גם התקדמות בסוגיית שיפור תנאיהם של עובדי הקבלן וסוגיות נוספות ביחסי העבודה במשק, הודיעה היום (ו') ההסתדרות על אי-קבלת קהל בבתי המשפט החל מיום ראשון.

ההסתדרות הודיעה היום כי במסגרת החרפת צעדי השביתה בנציבות שירות המדינה לאות הזדהות עם מאבק עובדי דואר ישראל נגד הפיטורים הצפויים של 1,500 מהם, לא תתקיים קבלת קהל בבתי המשפט ברחבי הארץ החל מיום ראשון, ולא יטופלו פניות הציבור.

בנוסף, לא תתאפשר העברת מטענים דרך הגבול המזרחי והדרומי של ישראל, שייסגרו מהשעה 8:00 באותו יום. בנוסף תמשיך השביתה ברשות המסים, במשרד התחבורה, בלשכות ההוצאה לפועל ובסניפי הדואר ברחבי הארץ.

אתמול (ה') אמר ניסקורן כי "אם לא תהיה הליכה משותפת לצמצום פערים ולא תפסיק ראיית העובדים כשקופים - נגיע לשביתה כללית במשק".

אתמול הושבת נתב"ג בשעות 11:00-14:00 כאות הזדהות עם עובדי הדואר. במהלך השביתה לא היו המראות מנתב"ג, והופסקה פריקת מזוודות מטיסות חוזרות שנחיתתן מתאפשרת, למעט מטען של טיסה אחת: טיסת אל-על מספר 610 ממוסקבה ועליה 12 הורים לחיילים בודדים שלחמו ב"צוק איתן".

גם עובדי המיחשוב של רשות המסים (שע"ם) השביתו אתמול את העבודה ברשות המסים, לאות הזדהות עם מאבק עובדי הדואר המוחים על תוכנית ההתייעלות בדואר ועל הפגיעה בהם במסגרת ההתייעלות. במסגרת עיצומי עובדי הרשות הושבתו כל מערכות המחשבים של הרשות, הופסקו הליכי גבייה, ולא ניתנו שירותים לקהל הרחב.