ורשבסקי: "יוסי מימן שרף המון כסף ועדיין נאמן לערוץ 10"

מימן: "הייתה אחדות מרשימה במדינה במהלך 'צוק איתן', אבל יום למחרת שכחנו" ■ ורשבסקי: "המשקיע הבא שיגיע לערוץ 10 לא יהיה אלטרואיסטי"

יוסי ורשבסקי / צילום: תמר מצפי
יוסי ורשבסקי / צילום: תמר מצפי

יוסי מימן, בהופעה פומבית נדירה, הגיע הבוקר (ב') לאירוע הרמת הכוסית של ערוץ 10 בגבעתיים. "לראשונה זה 12 שנה שערוץ 10 עומד בזכות עצמו", אמר מימן, "במשך השנים הייתה מלחמה מתמדת בתחום. המלחמה לא נגמרה", לדבריו.

כשמנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי הציג את מימן, הוא אמר כי "מימן שרף פה כסף שאפשר לבנות איתו את כל גבעתיים, והוא עדיין נאמן לערוץ".

מימן הודה לכל עובדי הערוץ וחברת חדשות 10 בפרט והתייחס גם למצב במדינה. מימן אמר כי הוא התרשם מהאחדות במדינה בזמן מבצע "צוק איתן", אך הביע צער כי "יום למחרת שכחנו".

ורשבסקי אמר באירוע כי "לפני 3 חודשים פנו אליי לחזור לערוץ 10, מיד אמרתי שאני מגיע. משפחתי וחבריי ניסו להניא אותי מההחלטה. אני משוכנע יותר מתמיד שערוץ 10 ימשיך לחיות יקבל רישיון וישגשג. הפעולות שעשינו שינו את הדיסקט אצל הרגולטורים. אני מאמין שנצליח להביא משקיע שמאמין בתשואה ולא עוד משקיע אלטרואיסטי. אין לי ספק שהחופש העיתונאי רק יגדל", אמר.

גולן יוכפז, מנכ"ל חברת חדשות 10, מנה את הישגי החברה ואמר כי "לא יתאפשר מצב שב-1 בינואר יהיה רק ערוץ אחד על המסך, אסור שיקרה דבר כזה".