יורם ארבל ממשיך לאבד גובה: לא ישדר את מכבי ביורוליג

רשמית: השדר הוותיק, שאיבד העונה גם את שידורי ליגת העל בכדורגל, יוחלף בערוץ 10 ע"י ניב רסקין ■ את עמדת הפרשן יתפוס גור שלף, במקום פיני גרשון

יורם ארבל במגרש הגולף בגעש / צלם: אלון רון
יורם ארבל במגרש הגולף בגעש / צלם: אלון רון

אחרי שבעונת 2013/14 שידר יורם ארבל כמעט כל אירוע ספורט אפשרי - מליגת העל בכדורגל, דרך היורוליג בכדורסל, משחקי ליגת האלופות וגולת הכותרת של המונדיאל שנערך במהלך הקיץ בברזיל - עושה רושם שהשדר הוותיק (72) יקבל מנוחה ארוכה במהלך התקופה הקרובה.

ערוץ 10, שהגיע באופן רשמי לסיכום עם מכבי תל-אביב כדורסל על שידור משחקיה ביורוליג בעונה הקרובה, בחר בניב רסקין כשדר שיוביל את השידורים. הפרשן שלצידו יהיה גור שלף.

בעונה הקודמת, אותה סיימו הצהובים כאלופי אירופה, שימש ארבל כשדר (לצידו פירשן פיני גרשון, שבינתיים התמנה לתפקיד עוזר המאמן של מכבי).

ארבל בריאיון ל"גלובס": "העיתונאים שמבקרים אותי? הם זבובים"

כמו בשנתיים האחרונות, גם הפעם תהיה הפקה טלוויזיונית כפולה למשחקיה של מכבי תל-אביב ביורוליג: ערוץ 10 ישדר באיכות רגילה, ואילו באפיק ה-HD של ערוץ הספורט יועברו המשחקים בטכנולוגיה המתקדמת יותר ועם צוות שידור אחר. כמו כן, האתרים וואלה ו-ynet יעבירו את השידורים באתרים ובאפליקציות שלהם.

משדר הבכורה העונה של ניב רסקין וגור שלף מהיורוליג יערך ב-16/10, כשלימוז' הצרפתית תתארח בהיכל בת- אביב.

כזכור, ארבל איבד העונה גם את שידור "המשחק המרכזי" מליגת העל בכדורגל בערוץ 1, לאחר שהעורך הראשי החדש של רשות השידור, יונה ויזנטל, החליט להחליף הצוות שכלל אותו ואת דני נוימן בצוות צעיר יותר - עמיחי שפיגלר ומוטי איווניר.