גרמניה איירליין תטוס מהארץ להמבורג ולבאדן באדן

תפעיל שתי טיסות שבועיות להמבורג בימי שלישי וחמישי וטיסה שבועית אחת לבאדן באדן בימי שני ■ מחיר הכרטיס: 99 אירו לכיוון

מטוס ממריא / צילום: thinkstock
מטוס ממריא / צילום: thinkstock

עוד חברת תעופה בדרך לישראל: גרמניה איירליין הודיעה היום (ג') כי תטוס לראשונה לישראל וממנה החל מחודש מארס 2015.

בשלב ראשון החברה תפעיל טיסות סדירות בקווים תל-אביב-המבורג בצפון גרמניה ותל-אביב-באדן באדן ביער השחור בדרום גרמניה, שהפך לאחד היעדים הפופולריים על משפחות ישראליות.

לפי שעה, התדירות המתוכננת היא שתי טיסות שבועיות להמבורג בימי שלישי וחמישי וטיסה שבועית אחת לבאדן באדן בימי שני. כל הטיסות יהיו במטוס איירבוס 319 A.

כרטיס טיסה יעלה 99 אירו לאדם לכיוון, והוא כולל ארוחה, משקאות קלים, מזוודה אחת במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ומוזיקה וצ'ק-אין. ההזמנה אפשרית החל ממחר באתר האינטרנט או דרך מרכז ההזמנות שהחברה פתחה בארץ.

לדברי אוליבר פאוול, המנהל המסחרי הראשי של גרמניה איירליין, "תחילת הפעילות של החברה בישראל הוא חלק מתוכנית ההתפתחות וההתרחבות של החברה לשווקים בינלאומיים חדשים. לשוק התעופה הישראלי יש פוטנציאל גדול".

פול סקודלרו, מנהל מכירות ישראל, הוסיף ואמר כי "הקווים החדשים יאפשרו לאנשי העסקים והמטיילים הישראלים ליהנות מטיסות ישירות ורגילות להמבורג ולבאדן באדן. דבר זה יאפשר להגיע מישראל לצפון ודרום גרמניה בקלות ובנגישות טובה יותר מאי-פעם".

לדברי גדעון טלר, מנכ"ל חברת טל תעופה, הנציגה הרשמית של גרמניה איירליין בישראל, "הקווים החדשים נבחרו בעקבות ההתעניינות ההולכת וגוברת של הישראלים ביעדים האמורים".