מבוכה נוספת למשטרה: סנ"צ אבי מאור יואשם בעבירות מין

מפקד תחנת משטרת חדרה, המושעה מזה כמה חודשים מתפקידו, יועמד לדין בכפוף לשימוע בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והפרת אמונים

מבוכה נוספת במשטרת ישראל: לחדשות 2 Online נודע כי מפקד תחנת משטרת חדרה, סגן ניצב אבי מאור, המושעה מזה כמה חודשים מתפקידו, יועמד לדין בכפוף לשימוע בעבירות של מעשה מגונה, הטרדה מינית והפרת אמונים.

הקצין הבכיר חשוד בביצוע מעשים מגונים בשוטרת שהייתה כפופה לו. בשבוע הבא יזומן מאור, המיוצג בידי משרדו של עו"ד רונאל פישר, לשימוע במשרדי המחלקה לחקירת שוטרים לפני הגשת כתב אישום.

מעו"ד רונאל פישר נמסר בתגובה: "יש לנו יסוד סביר להניח שכתוצאה מהשימוע תינתן החלטה שאין מקום להעמידו לדין פלילי, והעניין יטופל בהיבט המשמעתי בלבד".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, החליט אתמול לזמן כינוס מיוחד שייערך מחר (ד') במודיעין, ובו ישתתפו כל קציני המשטרה מדרגת ניצב משנה ומעלה, לשיחה על המצב הקשה שאליו נקלעה המשטרה וכיצד נחלצים ממנו.

מוקדם יותר היום דווח בגלי צה"ל כי קצין משטרה בכיר מהצפון, שקיבל בשבוע שעבר דרגת ניצב-משנה, נחקר בחשד שקיים מערכת יחסים אסורה עם פקודה שלו. על-פי הדיווח, הוא נחקר השבוע במחלקה לחקירות שוטרים תחת אזהרה.

הטלטלה במשטרה נמשכת

בתוך כך ממשיכה להדהד גם הפרישה המפתיעה של ניצב יוסי פריינטי. לפני כ-5 שנים, כך מתברר, התלוננה אישה במחלקה לחקירות שוטרים נגד פריינטי בעקבות תלונה שהוא הגיש נגדה במשטרה.

תלונת האישה נסגרה בעילה של "אין עבירה", מבלי שנפתחה כלל חקירה ומבלי שפריינטי עצמו נחקר, זאת לאחר שהתברר כי האישה סותרת את עצמה ונמצא כי היא אינה אמינה.

לפני כחודש החלה האישה הזו להציף את הסיפור הזה אצל כמה גורמים, ולהערכת קצין משטרה בכיר, אפשר שהדבר נודע לפריינטי, ושלכך הוא התכוון כשאמר את הדברים בגין המירוץ לתפקיד המפכ"ל.