ענקית האבטחה הרוסית קספרסקי תקים בירושלים מרכז מו"פ

ענקית האבטחה הרוסית, הידועה בין היתר מתוכנת האנטי-וירוס הפופולרית שלה, תפתח בשנה הבאה בירושלים מרכז פיתוח שיעסיק בשלב הראשון 6 עובדים

ענקית האבטחה הרוסית Kaspersky Labs, הידועה בין היתר מתוכנת האנטי וירוס הפופולרית שלה, תפתח בשנה הבאה בירושלים מרכז פיתוח. מרכז הפיתוח יעסיק בשלב הראשון שישה עובדים, אך מספר זה צפוי לעלות בהמשך.

יו"ר, מנכ"ל ואחד ממייסדי החברה, יוג'ין קספרסקי, נמצא בימים אלה בישראל ולוקח חלק בכנס סייבר שנערך בירושלים בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים, עיריית ירושלים וקרן ההון סיכון הירושלמית JVP.

כמו כן, קספרסקי הגיע לישראל לרגל פתיחת אירוע מכוניות הפורמולה בירושלים, שהוא אחד מיוזמיו. קספרסקי הוביל אירוע דומה גם במוסקבה והביא את אירוע הפורמולה לישראל אשתקד, ביחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

מרכז המו"פ של קספרסקי יוקם בירושלים כחלק מתוכנית Jnext של הרשות לפיתוח ירושלים והעירייה. מטרת התוכנית לעודד ולטפח יזמות טכנולוגית בעיר, פעילות של חברות רב-לאומיות והקמת סטארט-אפים וחברות צעירות בתחום ההיי-טק והביומד וזאת בתמורה להטבות ומענקים שונים.

המהלך של קספרסקי מצטרף לפתיחת משרד מכירות, פיתוח עסקי ושירות לקוחות ביוני 2013 בתל אביב ולמערכת יחסים קרובה עם ישראל במשך שנים. הפעילות בישראל נחנכה בשנה שעברה במסגרת ביקור קודם של קספרסקי בישראל. על הפעילות בישראל אחראי נעם פרוימוביץ'.