חדשות הרכב: כך יתגוננו בשגרירות ארה"ב ממכונית תופת

וגם: תערוכת המכוניות בפריז נפתחה למבקרים בימים אלו: הוצגה האסטון מרטין ואנקיש קרבון אדישן, השילוב בין פולקסוואגן לדוקאטי מניב את אחת המכוניות המסקרנות בתערוכה, פיז'ו מציגה במגרש הביתי של את הקווארץ קונספט ועוד

היום תוכנית חדשות הרכב בגלובס TV תהיה מוקדשת ברובה לתערוכת המכוניות בפריז שנפתחה למבקרים בימים אלו. נהיה עם האסטון מרטין ואנקיש קרבון אדישן, השילוב בין פולקסוואגן לדוקאטי מניב את אחת המכוניות המסקרנות בתערוכה, פיז'ו מציגה במגרש הביתי של את הקווארץ קונספט.

נהיה בבית UPS עם ההכנות האחרונות לקראת אירוע הפורמולה ירושלים. בפינת הטמבון שלנו נראה כיצד מתכוננים בשגרירויות האמריקניות להתגונן במקרה של משאית תופת, ונסיים עם מכונית קטנה שבולעת כדור ויאגרה.

אתם יכולים להרגע, לא מדובר בתאונה אמיתית שגבתה חיי אדם, אלא חלק מניסוי אמריקני שבא למנוע ממשאיות תופת מלאות בחומר נפץ לפרוץ לשגרירויות ולבצע פיגוע. מהנדסים של חברת אי אנד אמ מטקסס הציעו רעיון לעצירת משאית תופת המנסה לפרוץ אל תוך השגרירות במהירות של 80 קמ"ש. הפתרון בא למנוע מצב בו חומר הנפץ ניזוק וחלילה מופעל, כשהמטרה העיקרית היא לפגוע בעזרת צינור פשוט היישר במנוע ובכך לבלום את המשאית ולמנוע חדירה לשגרירות והפעלת משאית התופת. מהניסוי עולה שלמרות שמדובר בפתרון פשוט ואפילו פרמיטיבי הוא הוכח כיעיל מאוד.

צפו בתוכנית המלאה