שירות לעצלנים בדומינו'ס ארה"ב: הזמנת פיצה בפקודה קולית

השירות החדש של דומינו'ס פיצה ייקרא DOM, והוא ראשון מסוגו בענף המזון

דומינוס פיצה / צלם: רויטרס
דומינוס פיצה / צלם: רויטרס

לאלה מכם שעצלנים מדי מכדי להקליד בטלפון הנייד, רשת דומינו'ס פיצה משיקה בארה"ב שירות הזמנות באמצעות פקודות קוליות. הקמפיין לקידום השירות יושק ביום ראשון הבא במסגרת משחק מליגת הפוטבול, ובמסגרתו תוצג האפליקציה החדשה.

מדובר בניסיון ראשון מסוגו בענף המזון. החברה כבר ערכה פיילוט בנושא בחודש יוני, אך כעת היא יוצאת עם המהלך לשוק.

דומינו'ס ידועה בחדשנות הדיגיטלית שלה, והיא הייתה הראשונה לפני מספר שנים שהשיקה שירות שבה הלקוח רואה את הליך הכנת הפיצה ועוקב אחר ההתקדמות עד שהמשלוח מגיע לביתו.

לדברי החברה, השירות החדש שייקרא DOM יאפשר ללקוחות לבצע שורה של פקודות קוליות הקשורות להזמנת פיצות ספציפיות, תוספות שונות ומבצעים.

דומינו'ס הוציאה ב-2013 205 מיליון דולר על פרסום - עלייה של 3.6% לעומת 2012.