סמסונג נוט 4 יושק בישראל ב-27 באוקטובר ב-3,800 שקל

הנוט 4 כולל מסגרת כסופה למכשיר וציפוי זכוכית למסך הנותן לו תחושה של צג קעור, מצב טעינה מהיר לסוללה, מצלמה משופרת ועוד

מכשיר הדגל של סמסונג - הנוט 4 - יושק בישראל ב-27 באוקטובר במחיר של 3,800 שקל, מחיר זהה לנוט 3 שהושק בדיוק לפני שנה בארץ. סמסונג נצמדה למועד ההשקה המקורי שלה בארץ ולא הקדימה אותו כמו במספר מדינות בעולם בעקבות השקת האייפון 6 פלוס.

מכשירי האייפון החדשים ינחתו בישראל ב-23 בחודש, כאשר דגם ה-6 פלוס צפוי לעשות את החיים קשים לסמסונג, מכיוון שמדובר במתחרה ישיר. האייפון החדש הוא פאבלט (הכלאה של סמארטפון וטאבלט) בדיוק כמו הנוט 4. בעוד שהנוט מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ועם עט מגע, האייפון 6 פלוס מגיע עם מסך 5.5 אינץ'. האייפון צפוי לעלות מאות שקלים יותר מהנוט - 4,400 שקל.

קטגוריית הנוט הושקה בשנת 2011, כאשר מאז בכל שנה סמסונג מכריזה בחודש ספטמבר על דגם חדש. הנוט 4 כולל מסגרת כסופה למכשיר וציפוי זכוכית למסך הנותן לו תחושה של צג קעור. לטענת החברה הזכוכית בדגם הנוכחי ממוגנת יותר. המסך מגיע בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציה של 2560 על 1440 פיקסלים (איכות 2K) בטכנולוגיית SuperAMOLED המספקת צבעים חיים יותר.

לפאבלט יש גם מצב טעינה מהיר לסוללה, המאפשר לטעון אותה ל-50% בחצי שעה במקום 55 דקות בנוט 3. משקל המכשיר הוא 176 גרם, עובי של 8.5 מ"מ ומגיע ב-4 צבעים: שחור, כסוף, זהב וורוד. סמסונג משתפת פעולה עם חברת התכשיטים סברובסקי עבור כיסויים לנוט 4 וגם עם חברת עטי היוקרה ונרתיקי העור - מון בלאן לייצור עטי מגע ונרתיקים. כרגע האביזרים של מון בלאן וסברובסקי לא אמורים להגיע באופן רשמי לישראל.

סמסונג שיפרה את מנגנון המולטי טאסקינג המאפשר להציג שתי אפליקציות בזו זמנית על המסך, כך שניתן לשחק עם התצוגה בצורה נוחה ולעבור בין אפליקציות שונות על מסך מלא. בסמסונג גם מציינים שהם שיפרו את איכות עט המגע, כך שהתחושה קרובה יותר לשימוש בעט רגיל.

המצלמה מגיעה עם חיישן 16 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 3.7 מגה פיקסל, כאשר סמסונג חשבה על פתרון מעניין לצילומי סלפי, כך שניתן לבצע את הצילום עם נגיעת האצבע על מנגנון קטן הנמצא מתחת למצלמה הקדמית. מה שאמור לספק גישה נוחה יותר לצילום. בנוסף, סמסונג שילבה מנגנון צילום פנורומי לסלפי.