"הכוכב הבא": אסתי גינזבורג פורשת, רותם סלע תגיש לצד אסי עזר

(עדכון) - גינזבורג לא תיקח חלק בעונה הבאה של "הכוכב הבא" מכיוון שהיא צפויה ללדת ■ סלע תגיש את התוכנית בהנחיה משותפת עם אסי עזר

אסתי גינזבורג, יום הולדת 23 לאסתי גינזבורג / צילום: יוסי כהן
אסתי גינזבורג, יום הולדת 23 לאסתי גינזבורג / צילום: יוסי כהן

לאחר שהגישה את העונה הראשונה של "הכוכב הבא" לצדו של אסי עזר, אסתי גינזבורג פורשת ולא תיקח חלק בעונה הבאה. גינזבורג תוחלף על-ידי הדוגמנית והשחקנית רותם סלע, שתגיש את התוכנית בהנחיה משותפת עם עזר.

גינזבורג ליוותה את העונה הראשונה של "הכוכב הבא" כאשר פגשה מדי תוכנית את משפחות המתמודדים וליוותה אותם ברגעים המותחים מאחורי הקלעים.

גינזבורג לא תיקח חלק בעונה הבאה מכיוון שהיא צפויה ללדת. גינזבורג, יחד עם זכיינית ערוץ 2 קשת וטדי הפקות, בוחנים פרויקטים חדשים בהשתתפותה בעתיד.

יואב צפיר, במאי "הכוכב הבא", מסר היום (ב'): "אסתי הצטרפה אלינו בעיצומה של תקופה מרגשת של יצירת פורמט חדש. היא צללה היישר ללב הפריים-טיים, להנחיה של שידורים חיים ודינמיים, ולא נרתעה מהאתגרים. אנחנו מאוד אוהבים את אסתי, מאחלים לה בהצלחה רבה ובטוחים שניפגש שוב".

גינזבורג עצמה מסרה: "שמחתי לקחת חלק בהפקה מדהימה ומאתגרת כמו 'הכוכב הבא'. אני נכנסת לתקופה מרגשת בחיים הפרטיים שלי, וחשוב לי לתת לזה את מלוא הזמן והמקום.

העונה הבאה של "הכוכב הבא" תעלה בחודשים הקרובים.